کد مطلب: 

286912

پاسخ وزیر ارتباطات پیرامون ثبت شکایات متعدد پیرو نحوه فعالیت شرکت مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای زیرساخت‌های ارتباطی طی 10 سال گذشته سرمایه‌گذاری صورت نگرفته و طبیعتا میزان نارضایتی از این بخش زیاد است و قطعا اقدامات در زمینه نوسازی زیرساخت‌ها باعث می‌شود تا ارتباطات ثابت در شهرهای کشور بهبود یابد و این امر می‌تواند شکایت در زمینه ارتباطات ثابت را به حداقل برساند.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در گفت‌و‌گو با خانه ملت، پیرامون نارضایتی‌ها از سرعت پائین اینترنت و فعالیت های وزارت ارتباطات برای رفع مشکلات در این بخش، گفت: نوسازی زیرساخت های ارتباطی کشور یکی از مهمترین پروژه های اساسی وزارت ارتباطات بوده فعالیت ها در این بخش دنبال می شود.

وی با بیان اینکه پروژه فیبرنوری یکی از مهترین پروژه ها در بخش نوسازی زیرساخت های ارتباطی است، بیان کرد: پروژه فیبرنوری در 200 شهر آغاز شده است و دست اندرکاران این وزارتخانه مشغول عملیات اجرای آن هستند.

پروژه فیبرنوری در 90 شهر کشور به اتمام رسیده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هم اکنون پروژه فیبرنوری در 90 شهر کشور به اتمام رسیده است و در این 90 شهر سرعت اینترنت برای ارائه خدمات به مردم تا هزار مگابیت بر ثانیه است که 80 برابر سرعت فعلی و ADSL و تکنولوژی است که بر روی سیم مسی به مردم ارائه می شد.

زارع پور با بیان اینکه اجرای عملیات فیبرنوری اتفاق بسیار بزرگی را در کشور رقم خواهد زد، بیان کرد: ان شاءالله ما امکان بهره مندی از فیبرنوری در تمام شهرها را تا پایان فعالیت دولت به فضل الهی فراهم خواهیم کرد.

چهار میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و تا پایان سال این رقم به هشت میلیون خانوار می رسد، بیان کرد: هموطنان عزیزمان اگر قصد دارند تا متوجه شوند این امکانات در محل زندگی شان وجود دارد، می توانند به سایت www.iranfttx.ir مراجعه کنند. اگر هموطنان طی جستجو متوجه شدند که تحت پوشش قرار گرفته اند، با اعلام درخواست، اپراتور مکلف است ظرف یک ماه این سرویس را برای آنها فراهم کند. اگر هم تحت پوشش نباشند در سایت مذکور به انها گفته خواهد شد که نوبت آنها چه زمانی است.

پاسخ وزیر ارتباطات به ثبت شکایات متعدد درباره فعالیت مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه و در پاسخ به سوالی دیگری درباره ثبت شکایات متعدد پیرو نحوه فعالیت مخابرات در کشور بیان کرد: روی زیرساخت های ارتباطی در 10 سال گذشته سرمایه گذاری صورت نگرفته است و این زیرساخت ها فرسوده است و طبیعتا میزان نارضایتی از این بخش زیاد است.

وی با اشاره به مبحث نوسازی زیرساخت های ارتباطی بیان کرد: حتما اقدامات مدنظر قرار گرفته در زمینه نوسازی زیرساخت های ارتباطی باعث خواهد شد تا ارتباطات ثابت در شهرهای کشور به اصطلاح نونوار شود چراکه پیرو این اقدامات تا دم درب منازل مردم مجهز به فیبرنوری خواهد شد و این امر می تواند شکایت در زمینه ارتباطات ثابت را به حداقل برساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-01 15:10

افزودن دیدگاه جدید