کد مطلب: 

285189

کریمی فیروزجائی، نماینده مجلس: حکمرانی هوشمند در دستور کار مجلس است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خود را برای نقش آفرینی اساسی در عرصه حکمرانی هوشمند و مردمی مهیا کرده است و برنامه هفتم توسعه برنامه قانونمند برای به فعلیت رساندن تمامی ظرفیت‌های کشور در مسیر پیشرفت تمدنی ایران اسلامی است.
کریمی فیروزجائی، نماینده مجلس: حکمرانی هوشمند در دستور کار مجلس است

به گزارش سیتنا، علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی خود را برای نقش آفرینی اساسی در عرصه حکمرانی هوشمند و مردمی مهیا کرده است، گفت: برنامه هفتم توسعه برنامه قانونمند برای به فعلیت رساندن تمامی ظرفیت‌های کشور در مسیر پیشرفت تمدنی ایران اسلامی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور افزود: اساس پیشرفت و تحول کشور مبتنی بر عزم و اراده ایمانی مردم فهیم و پرتوان کشور است. دلایل ضعف های کشور در تحقق اهداف و سیاست های محوری شش برنامه توسعه کالبدی کشور بررسی و احصا شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم افزود: قوای سه گانه با رویکرد هم افزایی و حل المسائلی در مسیر پیشرفت کشور عزم استوار دارند. تحقق اهداف کشور در عرصه حکمرانی در گرو تقویت مشارکت فعال مردم است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اعتلای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور در برنامه هفتم توسعه با مشارکت بخش نخبگانی هدفگذاری شده است. جمهوری اسلامی ایران در پرتو آموزه های وحیانی اسلام و تحت زعامت رهبری هیچ بن بستی در روند پیشرفت ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-09-17 09:28

افزودن دیدگاه جدید