کد مطلب: 

278830

نیمه دوم فرودین ماه؛ زمان اعلام قیمت جدید خودرو‌های داخلی

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رقابت گفت: قرار است اعضای شورای رقابت در تاریخ ۱۵ فروردین ماه جلسه‌ای را با موضوع قیمت‌های جدید خودروهای داخلی برگزار کنند و پس از پایان این جلسه، قیمت‌های جدید به مراجع اصلی مجری این موضوع، اعلام خواهد شد.
شورای رقابت

به گزارش سیتنا، سپهر دادجو توکلی در گفت‌وگو با بازارنیوز پیرامون زمان اعلام قیمت جدید خودرو‌های داخلی اظهار کرد: در حال حاضر زمان دقیقی برای این مسئله تعیین نشده، اما قرار است اعضای شورا، در تاریخ ۱۵ فروردین ماه جلسه‌ای را با همین موضوع برگزار کنند. پس از پایان این جلسه، قیمت‌های جدید به مراجع اصلی مجری این موضوع، اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودرو‌های داخلی، در نیمه دوم فروردین ماه اعلام عمومی شود.

وی همچنین پیرامون ادعای «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صمت که چندی قبل در نشست با خبرنگاران بیان کرده بود که شورای رقابت قیمت جدید خودرو را اعلام می‌کند، گفت: این شورا مرجع اعلام قیمت نیست، بلکه وظیفه آن تعیین دستور العمل قیمت‌ها است؛ لذا، پس از طی شدن این مراحل، قیمت نهایی خودرو‌ به دستگاه‌ذی‌ربط، اعلام خواهد شد.

دادجوی توکلی همچنین درباره قیمت‌های جدید خودرو‌ها برای خروج خودروسازان از زیان‌دهی و توقف عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار کرد: شورای رقابت از همان ابتدای امر عرضه خودرو در بورس کالا را امری غیر منطقی دانست؛ لذا پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌های جدید، زیان‌دهی خودروسازان را متوقف کرده و در نتیجه تولید و عرضه خودرو در سطح بازار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-28 15:21

افزودن دیدگاه جدید