کد مطلب: 

274906

ویژگی‌های جدید گوگل برای گوشی‌های اندرویدی

قابلیت‌های جدیدی برای گوشی‌های اندرویدی و ساعت های هوشمند توسط گوگل معرفی شده است.
گوشی‌های اندرویدی

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی، ساعت‌های هوشمند و ... معرفی کرده است که در این گزارش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

حالت خواندن جدید در اندروید

تلفن‌های اندرویدی حالت خواندن جدیدی دریافت می‌کنند که تجربه خواندن قابل دسترسی را ایجاد می‌کند که می‌تواند برای افراد نابینا، کم بینا یا نارساخوان مفید باشد. کنتراست، نوع قلم و اندازه و عملکرد متن اختصاصی از جمله این ویژگی ها هستند.

تبدیل ایموجی به برچسب‌ها

گوگل اعلام کرده که Emoji Kitchen دارای شکلک‌های جدیدی است که کاربران می‌توانند از طریق Gboard آن‌ها را در مجموعه‌های استیکر خلاقانه ترکیب کنند.

طرح‌های جدید در اپلیکیشن Photos

گوگل با دو هنرمند برای این بخش همکاری کرده است. کاربران می‌توانند تصاویر و طرح‌های مد نظر خود را انتخاب کنند و با استفاده از ابزارک‌های کشیدن و رها کردن، چیدمان را تغییر دهند.

دستیار Google در برنامه در حال اجرا

گوگل اعلام کرده است که می‌توان از دستیار گوگل برای پیمایش به بیش از ۳۰ نوع تمرین با استفاده از برنامه آدیداس Running استفاده کرد. فقط لازم است بگویید "Hey Google, start running with adidas Running" تا برنامه باز شود ، شروع به پیگیری تمرینات شما کند و سرعت، مسافت و ضربان قلب شما را از طریق سنسور داخلی ساعت هوشمند شما ثبت می‌کند.

نماد‌های جدید در WearOS

کاربران اندروید با ساعت‌های Wear OS خانه‌های جدیدی را مشاهده خواهند کرد. آن‌ها اکنون می‌توانند با مخاطبین مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند و زمان طلوع و غروب خورشید را برای برنامه ریزی روز خود ببینند.

پخش مستقیم از Google TV

از هفته آینده، کاربران می‌توانند مستقیماً از برنامه Google TV به هر تلویزیون سازگار با یک ضربه متصل شوند. گوگل در این پست وبلاگ اعلام کرد: می‌توانید در حین تماشا، دیگر گزینه‌ها را مرور کنید و از دستگاه خود به عنوان کنترل از راه دور نیز استفاده کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-12-05 15:59

افزودن دیدگاه جدید