کد مطلب: 

274101

سیاهکلی: در این روزها که اینترنت قطع است، مخابرات دست در جیب مردم کرده!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است، دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند، مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین می‌کند.
لطف الله سیاهکلی

به گزارش سیتنا، ۱۷ شهریورماه سال جاری، افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، موردتایید قرار گرفت و ستاد تنظیم بازار، افزایش نرخ کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرد. بر این اساس، این افزایش تعرفه در استان تهران بابت ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه، هزینه‌ای معادل ۲۰۰۰۰ تومان، برای سایر مراکز استان‌ها به ازای حداقل ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه ۱۵۰۰۰ تومان به عنوان حداقل و سایر شهرها به ازای ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه معادل ۱۰۰۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین شهریور سال جاری مصوبه «دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکین تلفن ثابت» توسط ستاد تنظیم بازار به شرکت مخابرات ابلاغ شد که بر اساس آن دستورالعمل، مبلغ ۲۰ هزار تومان به قبض ماهانه مشترکین تلفن ثابت شهر تهران، ۱۵ هزار تومان به قبض ماهانه مشترکین سایر مراکز استان‌ها و ۱۰ هزار تومان برای سایر شهرها در نظر گرفته شده است. این مبلغ در ازای دریافت مکالمه رایگان درون شهری، برون شهری یا تلفن همراه است.

لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با دیده بان گفت: امروز که دیتا محور درآمد است آقایان صوت را محور درآمد قرار میدهند پس معلوم است که با محیط پیرامونی خود فاصله زیادی داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع اخیر کشور، بیان کرد: مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند، مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین میکند.

سیاهکلی با بیان اینکه شاید از لحاظ شرعی نیز این افزایش تعرفه ها مشکل داشته باشد، تاکید کرد: مردم زمانی که پول می‌دهند و امتیاز تلفن را خریداری میکنند در واقع هزینه دستگاه مخابرات که زیرساخت محسوب میشود را پرداخت کرده‌اند و علاوه بر آن هزینه آبونمان را ماهیانه پرداخت میکنند درواقع حقوق کارمندان مخابرات را مردم میدهند ولی باید پاسخگوی این باشند که چرا پول اضافی از مردم می‌گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-09 12:31

افزودن دیدگاه جدید