کد مطلب: 

270045

بررسی حواشی کنکور ۱۴۰۱ در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش‌های واصله از نابسامانی‌ها و ناهماهنگی‌هایی که پیرامون برگزاری کنکور در تعدادی از حوزه‌های سراسر کشور در قالب لو رفتن سوالات آزمون، ناهماهنگی‌‎های ظاهری و استفاده از دستگاه‌های غیر مجاز برای تقلب وجود داشته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد شد.
 احمد نادری

به گزارش سیتنا، احمد نادری در گفت‌و‌گو با خانه‌ ملت، در رابطه با حواشی ایجاد شده در حوزه‌های برگزار کننده آزمون سراسری 1401 از جمله قطعی اینترنت و انتشار تصویری از دفترچه آزمون در فضای مجازی، گفت: بنده روز گذشته از یکی از حوزه‌های برگزارکننده کنکور در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران بازدید کردم و کلیت کار را از نزدیک مشاهده کردم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از برگزاری آزمون گزارش‌هایی از نابسامانی‌ها و ناهماهنگی‌هایی که پیرامون برگزاری کنکور در تعدادی از حوزه‌های سراسر کشور در قالب لو رفتن سوالات آزمون، ناهماهنگی‌‎های ظاهری و استفاده از دستگاه‌های غیر مجاز برای تقلب وجود داشته است، دریافت کردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بعد از دریافت این گزارش‌ها پیگیری‌های لازم را از طریق مسئولان مربوطه اعم از رییس سازمان سنجش و سایر مسئولان مربوطه انجام دادم که در پی آن علل بروز این حواشی در حال رسیدگی است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما به زودی در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور مسئولان مربوطه به بررسی این گزارش‌ها خواهیم پرداخت تا توضیحات تکمیلی را در این رابطه ارائه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-07-02 15:39

افزودن دیدگاه جدید