کد مطلب: 

268351

اسنپ پهپاد کوچکی به نام پیکسی ساخت

اسنپ تنها باعث ساخت برنامه اسنپ چت نشده و یک سازنده سخت افزار نیز به حساب می‌آید که جدیدترین محصولش، پهپاد کوچکی به نام پیکسی (Pixy) است.
پیکسی

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، اسنپ پیش از این عینک هوشمند اسپکتکل (Spectacles) را معرفی کرده بود که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و جدیدترین مدل آن که هنوز عرضه نشده، یک عینک واقعیت افزوده است. اما جدیدترین نوآوری سخت افزاری اسنپ، پهپادی به نام پیکسی است: یک پهپاد زردنگ که اساسا یک دوربین پرنده است.

پیکسی یک پهپادی پلاستیکی بزرگ مشابه آنچه از سوی سازندگان پهپاد واقعی مانند دی جی آی مشاهده شده است، نیست بلکه یک دستگاه کوچک و قابل حمل با چهار ملخ کوچک است. این دستگاه اندازه کف دست است و تنها ۱۰۱ گرم وزن دارد. هیچ کنترل یا شکاف کارت حافظه ندارد و یک دایل دوربین دارد که به کابر اجازه می دهد نحوه پرواز پهپاد را تنظیم کند و تصاویر و ویدئوها در بخش حافظه در اپلیکیشن اسنپ چت کاربر ذخیره می شود.

مسیرهای پرواز از پیش تنظیم شده شامل حالت شناور معمولی، گزینه برای گشتن دور کاربر و گزینه برای دنبال کردن کاربر در حالت راه رفتن یا دویدن است. هر گاه کاربر بخواهد ضبط را متوقف کند، کافیست دست خود را زیر پهپاد قرار دهد و پهپاد در کف دست وی قرار می گیرد. عمر باتری هم به اندازه پنج تا هشت پرواز است.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، این دستگاه جای یک پهپاد واقعی را نمی گیرد اما به کاربر امکان می‌دهد ویدئوها و تصاویر گرفته شده از جهات منحصر بفرد را در حسابهای شبکه اجتماعی خود بارگیری کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-04-30 16:10

افزودن دیدگاه جدید