کد مطلب: 

265915

ساخت ماسک غذاخوری در کره جنوبی

ماسک غذاخوری در کره جنوبی به‌ گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که هنگام صرف غذا می‌توان بدون نگرانی از ابتلا به کووید ۱۹ آن را به سمت بالا تا زد تا تنها روی بینی را بپوشاند و پس از صرف غذا می‌توان آن را به وضعیت اولیه بازگرداند.
ماسک غذاخوری

به گزارش سیتنا، ایرنا به نقل از ساینس، نوشت: این ماسک توسط شرکت Atman در کره جنوبی ساخته شده و با عنوان kosk یا ماسک بینی شناخته می‌شود.

این ماسک جدید در شبکه‌های اجتماعی به سرعت معرفی و به‌ گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که هنگام صرف غذا می‌توان آن را به سمت بالا تا زد تا تنها روی بینی را بپوشاند و پس از صرف غذا می‌توان آن را به وضعیت اولیه بازگرداند.

این ماسک به سرعت موضوع بحث‌های آنلاین شد. برخی از کاربران با انتقاد از این که باز بودن دهان می‌تواند موجب انتقال ویروس کووید ۱۹ شود، خواستار حذف این ماسک‌ها شدند. در حالی که گروه دیگری از کاربران از این محصول جدید استقبال کرده و معتقدند این ماسک می‌تواند از آن‌ها در هنگام صرف وعده‌های غذایی در محیط خارج از منزل محافظت کند.

این ماسک جدید در حالی به بازار معرفی شده است که کره جنوبی با شیوع سویه اومیکرون دست و پنجه نرم می‌کند. این کشور از مقررات قرنطینه استفاده نمی‌کند؛ اما دستورالعمل‌هایی را در خصوص تعداد افرادی که در یک محل تجمع می‌کنند و ساعات فعالیت رستوران‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و سایر کسب و کارها به اجرا گذاشته و ارائه کارت واکسیناسیون برای استفاده از خدمات بسیاری از موسسات و سازمان‌ها اجباری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-05 14:52

افزودن دیدگاه جدید