کد مطلب: 

262529

ایفای نقش شرکت‌های چینی در زنجیره تامین سامسونگ

ممکن است Galaxy A۷۳ سامسونگ دارای صفحه نمایش چینی باشد، طبق گزارشات منتشر شده از کره جنوبی، سامسونگ در حال بررسی استفاده از پنل‌های OLED چینی برای Galaxy A۷۳ است.
سامسونگ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از sammobile، نوشت: سری گلکسی A برای سامسونگ بسیار مهم است چرا که این دستگاه‌های میان رده در سراسر جهان محبوب هستند. این تلفن‌ها دارای ویژگی‌های استثنایی بوده و باعث رقابت بسیار هیجان انگیزی در دنیای موبایل شده اند.

گوشی‌های سری Galaxy A آمار فروش بسیار خوبی دارند و به همین دلیل است که سامسونگ هر سال برنامه خاصی را برای بهبود کیفیت آن‌ها انجام می‌دهد. شایعات حاکی از آن است که در حال حاضر سامسونگ تغییراتی را برای این محصولات پیش بینی کرده است.


شرکت سامسونگ قصد دارد با بررسی پنل‌ های ساخته شده توسط شرکت‌ های چینی از محصولات آنها برای گوشی Galaxy A ۷۳ استفاده کند.

Samsung Display قبلاً تمام پنل‌های OLED مورد استفاده در تلفن‌های هوشمند سامسونگ را عرضه کرده است. برای تامین پنل‌های OLED با قیمت پایین‌تر، انتظار می‌رود سامسونگ صفحه نمایش OLED را از BOE و CSOT چین تهیه کند. گفته می‌شود که این دو شرکت در حال توسعه پنل‌هایی برای گوشی هوشمند Galaxy A۷۳ هستند.

سامسونگ پنل‌ها را از کدام شرکت تهیه خواهد کرد؟

سامسونگ هنوز در مورد تامین کنندگان و تعداد آن‌ها تصمیم نهایی را نگرفته است. ممکن است پنل‌های ساخته شده توسط چینی‌ها را ارزیابی کرده و تصمیم بگیرد که چه مقدار را از کدام تامین کنندگان تهیه کند.

انتظار می‌رود اگر BOE و CSOT بتوانند پنل‌هایی با قیمت بسیار ارزان‌تر تهیه کنند، سامسونگ مقدار خرید خود را برای بهبود سود خود در Galaxy A۷۳ افزایش می‌دهد. شرکت‌های چینی به تدریج نقش بیشتری در زنجیره تامین سامسونگ ایفا می‌کنند.

CSOT در حال تهیه پنل‌های OLED برای گوشی‌های رده پایین سامسونگ در سری Galaxy M است. گفتنی است که Galaxy A۷۳ به احتمال زیاد در نیمه اول سال آینده وارد بازار می‌شود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می‌رود کل مجموعه گلکسی A ۲۰۲۲ دارای لرزشگیر اپتیکال باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-19 10:34

افزودن دیدگاه جدید