کد مطلب: 

262393

اعلام زمان احتمالی رونمایی از Galaxy S۲۱ FE

منابع متعدد ادعا کرده اند که گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. همچنین Leaker Jon Prosser نیز مدعی است که این دستگاه در ۱۱ ژانویه ارائه خواهد شد.
سامسونگ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از androidauthority، نوشت: طبق آمار برخی کارشناسان احتمالا سامسونگ در تاریخ ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE را به بازار معرفی خواهد کرد.

سامسونگ به دلیل کمبود جهانی تراشه عرضه گلکسی S۲۱ FE را به تعویق انداخته بود. حتی برخی احتمال می‌دهند که شاید حتی این گوشی هوشمند در نهایت راهی بازار جهانی نشود. در حال حاضر، کارشناسانی همچون ماکس واینباخ، راس یانگ و جان پروسر همگی گزارش داده اند که سامسونگ در حال آماده شدن برای انتشار Galaxy S۲۱ FE در ژانویه ۲۰۲۲ است. رویداد CES از پنج تا هشت ژانویه سال ۲۰۲۲ اجرا می‌شود و به نظر می‌رسد سامسونگ در این رویداد محصولات جدیدش از جمله Galaxy S۲۱ را رونمایی خواهد کرد.

با این وجود انتظار می‌رفت این شرکت سری Galaxy S۲۲ را در ماه ژانویه عرضه کند، بنابراین رونمایی همزمان از S۲۱ FE و سری S۲۲ در یک ماه به احتمال فراوان ایده آل این غول فناوری نخواهد بود. البته گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که شاید این شرکت عرضه سری Galaxy S۲۲ را تا فوریه یا مارس به تعویق بیندازد. حتی برخی کارشناسان بر این باورند سامسونگ می‌تواند Galaxy S۲۱ FE را مطابق با سری S۲۲ (به عنوان مثال S۲۲ Lite) تغییر نام دهد و آن را به چهار تلفن همراه تبدیل کند.

به نظر شما سامسونگ با Galaxy S۲۱ FE چه باید بکند؟

در این نظرسنجی که ۴۷ نفر شرکت کردند آمار جالبی به دست آمده است، شاید تعجب کنید اما بیشتر کاربران گفته اند به جای انتظار تا ژانویه، عرضه محدود محصول جدید را ترجیح می‌دهند. گزینه راه اندازی در ژانویه ۲۱ ٪، راه اندازی محدود در حال حاضر ۴۳ ٪ و  لغو عرضه ۳۶ ٪ آرای کاربران را به خود اختصاص دادند. گوگل نیز در سال ۲۰۲۱ از این رویکرد استفاده کرد و تصمیم گرفت Pixel ۵a را در ژاپن و ایالات متحده به دلیل کمبود تراشه عرضه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-16 12:28

افزودن دیدگاه جدید