کد مطلب: 

260919

لو رفتن اطلاعات فعال زیست محیطی توسط سرویس ایمیل ایمن

پروتون میل با ادعای رمزگذاری کامل داده‌های کاربران توانسته بود برای خود مشتریان زیادی دست و پا کند، اکنون مشخص شده که این شرکت هم دروغ گفته و به خاطر درخواست یوروپل که از سوی مقامات فرانسوی ارسال شده، اطلاعات این فعال زیست محیطی را در اختیار پلیس سوئیس قرار داده است.
ایمیل

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از انگجت، نوشت: پروتون میل که مدعی است خدمات ایمیل مبتنی بر حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران ارائه می‌دهد، آدرس آی پی یک فعال زیست محیطی فرانسوی را به پلیس سوئیس داده است.

علت تحویل اطلاعات یادشده به پلیس سوئیس این است که مرکز پروتون میل در سوئیس است و این شرکت موظف به تبعیت از قوانین کشور سوئیس می‌باشد.

به دنبال افشای این موضوع، اندی ین مدیر عامل پروتون مدعی شده که این شرکت چاره‌ای جز تبعیت از قوانین محلی نداشته و دستور الزام‌آوری را از سوی مقامات سوئیسی دریافت کرده که باید آن را اجرا می کرده است.

در عین حال منتقدان پروتون می‌گویند مشخص نیست فرد یادشده که تنها اعتراض‌های زیست محیطی را سازمان دهی کرده چگونه می‌تواند تهدیدی خطرناک برای امنیت ملی کشورهای اروپایی باشد که دسترسی به اطلاعات ایمیل وی ضروری باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 5
2021-09-07 15:25

افزودن دیدگاه جدید