کد مطلب: 

260488

اعلام میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل

در حال حاضر متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۳۱.۶۵ مگابیت‌برثانیه و رتبه‌اش ۷۹ جهانی است، متوسط سرعت دانلود اینترنت ثابت نیز ۲۱.۰۴ مگابیت‌برثانیه است و در جایگاه ۱۳۴ اینترنت ثابت در جهان قرار دارد.
اعلام میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل

به گزارش سیتنا به نقل از موبنا، سرعت اینترنت از مواردی است که همواره برای کاربران دغدغه بوده و یکی از فاکتورهای کیفی خدمات اینترنتی محسوب می‌شود و وب‌سایت Speedtest شاخص‌های جهانی اینترنت را در کشورها بررسی می‌کند.

بر این اساس تا ماه ژانویه ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۴۶.۷۴ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۴۹ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۳۷ میلی‌ثانیه بود. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۹۶.۹۸ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۱.۲۸ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۲۰ میلی‌ثانیه بود.

طبق آخرین آمار منتشر شده در اسپیدتست، تا ماه جولای سال ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۵۵.۰۷ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۳۵ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۳۷ میلی‌ثانیه است. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۱۰۷.۵۰ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۸.۲۷ مگابیت‌برثانیه و تاخیر ۲۰ میلی‌ثانیه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 5
2021-08-25 14:24

افزودن دیدگاه جدید