کد مطلب: 

260468

ایجاد بازی‌های ابری برای Xbox توسط مایکروسافت

مایکروسافت با برگزاری کنفرانس Gamescom گسترش و به روز‌رسانی‌هایی را درباره کنسول های Xbox اعلام کرد.
ایجاد بازی‌های ابری برای Xbox توسط مایکروسافت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: شرکت مایکروسافت، رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ را برگزار کرد و به روز رسانی‌هایی را درباره کنسول Xbox با مخاطبان و علاقه مندان به اشتراک گذاشت. این شرکت در حال ورود به مرحله بعدی برنامه خود برای آوردن سرویس Xbox Cloud Gaming به بیشتر دستگاه‌ها است و این یکی از مهمترین مراحل برای این شرکت است. مایکروسافت اعلام کرد که با شروع فصل تعطیلات، مشترکین Xbox Game Pass Ultimate به بازی‌های ابری در کنسول‌های Xbox Series X/S و Xbox One دسترسی خواهند داشت.

بازی‌های نشان دار در سرویس ابری عرضه می‌شوند

این شرکت در نمایشگاه گیمزکام خود این خبر را اعلام کرد و گفت که مشترکان می‌توانند بیش از ۱۰۰ بازی را بدون بارگیری اولیه، بازی کنند. در آینده، دارندگان Xbox One می‌توانند برخی از بازی‌های سری X/S را از طریق سرویس ابری مانند Microsoft Flight Simulator بازی کنند. اگر نمادی از ابر در کنار بازی‌ها در کتابخانه Game Pass وجود داشته باشد به این معنی است که این عنوان با سرویس‌های ابری سازگار است. مایکروسافت گیم پلی 1080p را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه عرضه کرده است.

ایجاد بازی‌های ابری برای Xbox توسط مایکروسافت

سرویس ابری Xbox Cloud Gaming در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه شخصی در دسترس است. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی استیک‌های بازی Xbox و همچنین یک برنامه بازی ابری تلویزیون هوشمند است. تابستان امسال، این شرکت پس از راه اندازی سرویس بر روی سرور‌های مبتنی بر Xbox One S، انتقال بازی‌های ابری را به سخت افزار قوی‌تر Xbox Series X آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (8 رای)
سیتنا 5
2021-08-25 10:20

افزودن دیدگاه جدید