کد مطلب: 

259252

ویژگی‌های جدید واتساپ در مکالمات گروهی

پیامرسان محبوب واتساپ تاکنون قابلیت‌های بسیاری را برای جذب کاربر به این پلتفرم اضافه کرده است. این برنامه در جدیدترین نسخه بتای خود، رابط کاربری جدید برای مکالمات صوتی و تصویری تدارک دیده که این امکان را به کاربر می‌دهد تا افراد جدیدی را ساده‌تر از گذشته به تماس گروهی اضافه کند.
ویژگی‌های جدید واتساپ در مکالمات گروهی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب بتا اینفو، نوشت: پیامرسان واتساپ دو ویژگی جدید درباره مکالمات گروهی، برای استفاده راحت‌تر کاربران را به این برنامه اضافه کرده است.

افزودن کاربر جدید به مکالمه با کشیدن صفحه به بالا

رابط کاربری جدید فعلا برای نسخه بتا طراحی شده که شبیه به سرویس فیس تایم در اپل است. این رابط کاربری، دکمه‌هایی با پس زمینه سفید بیشتر به چشم می‌خورند. نسخه‌های قبلی واتساپ، دکمه‌ها خاکستری بودند و امکان تشخیص درست روشن یا خاموش بودن دوربین یا میکروفون به راحتی وجود نداشت.

ویژگی‌های جدید واتساپ در مکالمات گروهی

دکمه قطع مکالمه هم در جایی جدید و در آخر ردیف پایین صفحه و کنار نماد میکروفون قرار دارد. با کشیدن نوار پایینی به سمت بالا، دکمه‌ای با عنوان اضافه کردن کاربر جدید به مکالمه نمایش داده می‌شود که با این دکمه می‌توان به راحتی دیگر کاربران را نیز به مکالمه اضافه کرد. البته همچنان نماد افزودن مخاطب جدید مانند قبل در گوشه سمت راست مکالمه وجود دارد تا کاربران اگر نخواستند صفحه را به سمت بالا بکشند باز هم بتوانند کاربری جدید را به مکالمه اضافه کنند و ممکن است واتساپ این دکمه را در نسخه‌های بعدی حذف کند.

اضافه شدن به مکالمه بدون دعوت تماس گیرنده

از دیگر قابلیت‌هایی که در نسخه بتای iOS واتساپ دیده شده، ویژگی پیوستن به مکالمه‌ها قبل از شروع آن‌ها است. مثلا اگر شخصی شما را به مکالمه‌ای گروهی دعوت کرد و نتوانستید از ابتدا در آن شرکت کنید یا تماس را رد می‌کنید، واتساپ در قسمت تماس‌ها پیامی با مزمون Tap to join را نمایش می‌دهد تا کاربر بتواند در ادامه تماس صوتی حضور داشته باشد. با اضافه شدن این قابلیت کاربران در صورت از دست دادن تماس دیگر نیاز نیست از تماس گیرنده بخواهند دوباره آن‌ها را به مکالمه اضافه کنند و کافیست روی این پیام ضربه بزنند.

ویژگی‌های جدید واتساپ در مکالمات گروهی

گفتنی است، این قابلیت‌ها اکنون روی نسخه بتای واتساپ اضافه شده و هنوز معلوم نیست که چه زمانی در نسخه‌های عادی نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-17 15:27

افزودن دیدگاه جدید