کد مطلب: 

255561

سلفی جراحان با بدن بیمار در اتاق عمل!

پس از آنکه حضور یک پزشک جراح در جلسه دادگاه مجازی همزمان با انجام عمل جراحی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد به تازگی اقدام عجیب چند پزشک جراح دیگر آمریکایی در هنگام عمل جراحی خبرساز شده است.
سلفی جراحان با بدن بیمار در اتاق عمل!

به گزارش رکنا، تعدادی از جراحان آمریکایی در اقدامی ناپسند، تصاویری از سلفی گرفتن خودشان با اندام های بیمار را در فضای مجازی منتشر کردند.

این جراحان پزشک در میشیگان آمریکا که هنگام عمل جراحی اقدام به انجام بازی آنلاین و همچنین تهیه عکس سلفی با اندام‌های بیمار کرده بودند خبرساز شدند.

در تصاویری سلفی منتشرشده این پزشکان در حالی که در اتاق عمل جراحی اندام‌های بیمار را در مقابل دوربین گرفته‌اند نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر یک پزشک در حالی که پزشک یک بافت بیمار را در دست دارد و در مقابل دوربین ایستاده دیده می‌شود. این در حالی است که بیمار در کنار او و روی تخت جراحی در حالت بیهوشی قرار دارد. در تصویر بعدی یک پزشک عضوی از بدن بیمار را در دست گرفته که در هنگام عمل جراحی سرطان از بدن بیمار برداشته شده است.

سلفی گرفتن جراحان آمریکایی با اندام های بیمار!

آن‌ها همچنین تصاوری از خود منتشر کردند که آن‌ها را همزمان با انجام عمل در حال انجام یک بازی آنلاین معروف نشان می‌دهد. انتشار این تصاویر در فضای مجازی با واکنش کاربران و انتقاد آن‌ها به این اقدام همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به این پزشکان نوشت: آیا فکر می‌کنید این بیمار بایت انتشار این تصاویر باید از شما تشکر کند؟ آیا او قبل از عمل موافقت کرد که بدنش به عنوان بخشی از بازی شما در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شود (مورد سوءاستفاده قرار گیرد)؟

گفتنی است؛ پس از انتشار گسترده این تصاویر، موسسه سلامت میشیگان از بررسی این موضوع خبر داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-03-17 23:35

افزودن دیدگاه جدید