کد مطلب: 

247822

کلیپ عجیب استعمال مواد مخدر از سوی یک کودک

عامل انتشار کلیپ عجیب استعمال مواد مخدر از سوی یک کودک در فضای مجازی که واکنش های منفی زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت عروس خانواده بود که پیش پلیس خراسان شمالی اعتراف کرد.
کلیپ عجیب استعمال مواد مخدر از سوی یک کودک

به گزارش ایران، چند روز قبل مردی با مراجعه به پلیس فتای خراسان شمالی گفت: یک کلیپ ساختگی از فرزندم در فضای مجازی منتشر شده که او را در حال استعمال مواد مخدر نشان می دهد، این کلیپ دردسرهای زیادی برای خانواده ما بوجود آورده و باعث واکنش‌های منفی از سوی کاربران شده است در حالی که چنین موضوعی صحت ندارد و فرزند من معتاد نیست. می خواهم هر چه سریعتر عامل ساخت و انتشار این کلیپ را شناسایی و دستگیر کنید.

سرگرد یوسف شاکری رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت و پس از بررسی‌های تکمیلی مأموران، مشخص شد که فرد ناشناسی با ساخت صفحه‌های متعدد، اقدام به انتشار این کلیپ در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده است.

مأموران پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که عروس خانواده اقدام به ساخت و انتشار این کلیپ کرده و وی با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

متهم پس از دستگیری درباره انگیزه و هدف خود از این اقدام گفت: با توجه به اینکه این کودک از اعتیاد من مطلع شده بود او را مجبور کردم تا مواد مخدر مصرف کند و همزمان هم از او فیلمی تهیه و تهدیدش کردم که اگر به برادر بزرگ‌تر و یا پدرش از این ماجرا حرفی بزند کلیپ را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد، با این حال چون با خانواده همسرم اختلاف داشتم کلیپ را منتشر کردم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-16 08:32

افزودن دیدگاه جدید