کد مطلب: 

238816

با بهترین ایرپادهای بی‌سیم و هوشمند ۲۰۱۹ آشنا شوید

با توجه به افزایش محبوبیت ایرپادهای بی سیم و هوشمند در میان کاربران، کارشناسان فهرستی از بهترین این محصولات را تهیه و منتشر کرده‌اند.
با بهترین ایرپادهای بی‌سیم و هوشمند ۲۰۱۹ آشنا شوید

به گزارش سیتنا، ایرپادهای بی‌سیم که در طول یک سال اخیر از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به تکنولوژی برخوردار شده‌اند، توسط شرکت‌های تکنولوژی بزرگی در جهان تولید و عرضه شده اند و نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان در بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود جلب کرده‌اند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این گجت‌های شنیدنی (Hearables) هوشمند قادر خواهند بود به زودی جای مستحکمی را برای خود دست و پا کنند و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهند.  

در این گزارش که در وب سایت دیجیتال ترندز آمده است، کارشناسان با بررسی ایرپادهای بی سیم و هوشمند موجود در بازارهای جهانی فهرستی را تهیه و منتشر کرده‌اند که در حال حاضر به معرفی بهترین این محصولات خواهیم پرداخت:

۱. آمازون اکو بادز (amazon eco buds)

از جمله مزایای خریداری گوشی‌های بی‌سیم و هوشمند آمازون می‌توان به سهولت استفاده از آن، بهره گیری از فناوری دستیار صوتی هوشمند و اختصاصی الکسای آمازون و در آخر کاهش سر و صدای پیرامون کاربران اشاره کرد. 

۲. ایربادهای سونی WF-1000XM3

به عقیده بسیاری از کارشناسان، ایرپادهای بی‌سیم و هوشمند سونی بهترین و پیشرفته‌ترین چیزی است که کاربران میتوانند در این دسته بندی از محصولات هوشمند برای خود بخرند و از امکانات آن بهره‌مند شوند. 

۳. اپل ایرپاد پرو (Apple Airpod Pro)

این گوشی‌های بی‌سیم و هوشمند نیز به قابلیت مقاومت در برابر عرق و آب و همچنین کاهش سر و صدای پیرامون کاربران تجهیز شده‌اند و به راحتی با سایر دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل iOS متصل و برای استفاده یکپارچه می‌شود. 

۴. سامسونگ گلکسی بادز (Samsung Galaxy Buds)

کیفیت صدای مناسب، باتری قدرتمند و ظاهر لوکس و زیبا از ویژگی های بارز و برجسته گوشی های ایرپاد بی سیم سامسونگ به شمار می‌رود.

۵. جی‌لب اپیک‌ایر اسپرت (JLab Epic Air Sport)

این ایرپادهای بی‌سیم کاملا در برابر عرق بدن و آب مقاوم هستند و باتری قدرتمند آن به کاربران اجازه می‌دهد به مدت یک روز کامل از آن استفاده کنند بدون آنکه مشکلی برایشان پیش بیاید. از طرفی دیگر، قیمت آن نیز مناسب و مقرون به صرفه است.

۶. بیتس پاور بیتس پرو (Beats Powerbeats Pro)

از جمله مزایای این ایرپاد بی‌سیم توسعه داده شده توسط شرکت بیتس (Beats) می‌توان به مقاومت در برابر آب و ظرفیت بالای باتری اشاره کرد.

۷. ایربادهای بی‌سیم کلیپش (Klipsch T5 True Wireless)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ایرپادهای بی‌سیم، جذابیت ظاهری و طراحی خوب و منحصر بفرد آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-16 12:21

افزودن دیدگاه جدید