کد مطلب: 

223404

مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های بدون لباسم را منتشر می کند

از ظاهرم رضایت نداشتم و به دنبال راهی می گشتم تا لاغر شوم. مدام در فضای مجازی و تلگرام به دنبال راهکاری ساده بودم تا این که ...
مشاور تغذیه گفت اگر به خواسته اش تن ندهم عکس های بدون لباسم را منتشر می کند

به گزارش رکنا، خانم 35 ساله با رنگی پریده و پریشان وارد اداره مشاوره و مددکاری شد. پس از دعوت به آرامش، وی مشکل خود را این گونه بیان کرد: سه سال پیش به علت اعتیاد همسرم از او جدا شدم و به همراه دو فرزند چهار و هفت ساله ام، سربار زندگی مادر و برادرم هستم.

پس از جدایی از همسرم نسبت به وضعیت جسمانی خودم حساس شدم، از ظاهرم رضایت نداشتم و به دنبال راهی می گشتم تا لاغر شوم. مدام در فضای مجازی به دنبال راهکاری ساده بودم تا این که در یک گروه تلگرامی با فردی به عنوان مشاور تغذیه آشنا شدم.

در ادامه با طرح مشکل خود، این مشاور تقاضای ارسال عکس عضوی از بدنم که قصد لاغری آن را داشتم کرد و من هم برایش فرستادم. به تدریج، مشاور از سادگی من سوء استفاده کرد و با درخواست های مکرر او، عکس اعضای بدنم را جداگانه و در نهایت تصویر کاملی از خودم برایش فرستادم تا بتواند نسخه دارویی مناسبی برایم تجویز کند. مدتی از این موضوع گذشت، یک روز در حال خواندن مطالب همین گروه مشاوره تغذیه بودم که متوجه درگیری یکی از اعضا با مشاور تغذیه شدم، بلافاصله با دیدن پیام های رد و بدل شده به صفحه شخصی (PV) فرد معترض رفتم و علت را پرسیدم، او گفت مشاور تغذیه ای که این گروه را تشکیل داده کلاهبردار است و از این طریق ضمن برقراری ارتباطات نامتعارف با اعضا، از آن ها عکس نگه داشته است و در نهایت اقدام به اخاذی می کند.

تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده و وقتی مشاور تغذیه متوجه شد که موضوع را فهمیده ام تهدیدم کرد که در صورت نداشتن ارتباط با او اقدام به انتشار عکس های خصوصی ام خواهد کرد. بعد از این تقاضای بی شرمانه و تهدیدهایش به شدت دچار اضطراب و استرس شدم که مبادا عکس ها را برای شوهر سابقم یا برای برادر و مادرم بفرستد که عاقبتش خوب نخواهد بود.

حالا که فریب رنگ و لعاب فضای مجازی را خورده ام تقاضای کمک دارم. بسیاری از دختران و زنان به دلیل وجود حساسیت های عاطفی و روحی در هر سن و سالی به راحتی توسط افراد سودجو مورد تعرض و کلاهبرداری قرار می گیرند. عواملی همچون نداشتن تحصیلات کافی، آگاهی نداشتن در استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و تلگرام، نداشتن مهارت های ارتباطی، رعایت نکردن حدود ارتباط با افراد بیگانه، کمبود محبت و عاطفه، اعتماد نابه جا به افراد غریبه، ساده لوحی و زودباوری، کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس، خودکم بینی، احساس حقارت و رضایت نداشتن از ظاهر خود، نداشتن احساس خوب نسبت به خود، نداشتن هدف مشخص در زندگی، مقایسه های نادرست، بزرگ دیدن عیب خود و اختلال بدشکلی بدن و ... مسبب چنین اتفاقاتی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-31 19:53

افزودن دیدگاه جدید