کد مطلب: 

214542

ادوب نرم افزار تدوین همه کاره عرضه می‌کند

شرکت ادوب در تلاش برای عرضه یک نرم افزار تدوین ویدئویی جدید است که با ادغام سه نرم افزار محبوب چندرسانه‌ای این شرکت طراحی خواهد شد.
ادوب نرم افزار تدوین همه کاره عرضه می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، ادوب می گوید نرم افزار جدید موسوم به Project Rush امکانات سه نرم افزار Premiere Pro، Audition و After Effects را در خود خواهد داشت.

از جمله قابلیت های Project Rush می توان به ویرایش و تغییر رنگ های فایل های ویدئویی، ارتقای کیفیت صدای آنها، افزودن عنوان و متن به سکانس های مختلف و امکان انتشار ویدئوهای نهایی بر روی پلتفورم های مختلف بدون خروج از محیط نرم افزار و بستن آن اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای این نرم افزار سازگاری آن با رایانه های رومیزی و همین طور تلفن های همراه است. علاوه بر این تمامی پروژه های تدوین شده از این طریق به طور خودکار بر روی سرویس کلود شرکت ادوب هم ذخیره می شوند.

بعد از نهایی سازی ویدئو با این نرم افزار می توان به سرعت نماهای کوچکی از آنها را انتخاب کرد و این ویدئوها را بر روی شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، ویمئو، یوتیوب و غیره منتشر کرد.

نرم افزار مذکور فعلا در مرحله آزمایشی است و قرار است اواخر امسال عرضه شود. Project Rush با مک، ویندوز و سیستم عامل های iOS و اندروید سازگار خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-20 11:05

افزودن دیدگاه جدید