کد مطلب: 

214530

راه‌اندازی نسخه تحت وب پیامرسان اندروید

بالاخره پس از درخواست‌های زیاد کاربران اندروید، گوگل رابط تحت وب پیامرسان خود را راه‌اندازی کرد.
راه‌اندازی نسخه تحت وب پیامرسان اندروید

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که کاربران اندروید از شرکت گوگل درخواست کرده بودند که این شرکت برای اپلیکیشن سرویس پیامرسان خود به نام Messages رابط رایانه‌ای تحت وب طراحی کند و آن را به کاربران عرضه کند. شرکت گوگل در تازه‌ترین اخبار خودش اعلام کرد که این رابط تحت وب در دسترس است و از این پس استفاده‌کنندگان از گوشی‌های اندروید می‌توانند این رابط تحت وب را داشته باشند.

شرکت گوگل در وبلاگی نوشت: از هفته آینده، نسخه تحت وب Messages را برای کاربران خود که تعداد زیادی درخواست‌کننده داشت، منتشر خواهیم کرد. ویژگی این نسخه این است که به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌های خود را در رایانه خود مشاهده کنید.

برای دسترسی به نسخه تحت وب این برنامه کاربران اندروید باید در منوی اپلیکیشن Messages دستگاه خود گزینه «Messages for web» را انتخاب کنند و در ادامه یک کد QR را اسکن کنند. گوگل گفته است این نسخه به کاربران اجازه می‌دهد تا استیکر، ایموجی و عکس‌های مورد نظر خود را برای مخاطب خود ارسال کنید. علاوه بر فرستادن این موارد، کاربران با ویژگی‌هایی از قبیل پیش‌نمایش لینک‌ها، پاسخ‌های هوشمند و قابلیت کپی کردن OTPها و جستجوی گیف‌های متنوع روبرو خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-20 09:22

افزودن دیدگاه جدید