کدخبر :605 پرینت
03 آبان 1390 - 16:07

همایش ملی دانشگاه الکترونیکی برگزار می‌شود

متن خبر

همایش ملی دانشگاه الکترونیکی با شعار "تحول نوین در توسعه پایدار" روزهای اول و دوم آذرماه سال جاری در دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

 

به گزارش سیتنا، هدف از برگزاری این همایش بررسی چالش ها و نقاط قوت توسعه دانشگاه الکترونیکی، راهکارهای علمی توسعه دانشگاه الکترونیکی، آشنایی با دانشگاههای الکترونیکی در سایر کشورهای جهان، تبیین جایگاه دانشگاه الکترونیکی در توسعه پایدار و ارزیابی هزینه فایده گسترش دانشگاه الکترونیکی است.

 

براین اساس این همایش در محورهای مشخصه های استاد و دانشجوی الکترونیکی، شاخص های جهانی دانشگاه الکترونیکی، آزمون الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، کیفیت محتوای آموزش الکترونیکی، اتوماسیون و سیستم های جامع دانشگاهی برگزار می شود.

 

همچنین استانداردهای آموزش دانشگاه الکترونیکی، کتاب الکترونیکی، تجاری سازی یادگیری الکترونیکی و اقتصاد یادگیری الکترونیکی از دیگر محورهای همایش ملی دانشگاه الکترونیک است که فرصتی خواهد بود تا محققان، دانشگاهیان و مهندسان فناوری اطلاعات در کشور با ارائه مقاله و ایراد سخنرانی، یافته های علمی، پژوهشی و کاربردی خود را در این همایش مبادله کنند.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش 15 آبان ماه خواهد بود و علاوه بر دانشگاه الزهرا که برگزار کننده این همایش ملی است پژوهشکده اقتصاد اسلامی صدر و موسسه اینترنتی زبان های خارجی – ezaban  - نیز در برگزاری این همایش همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.