کد مطلب: 

285185

به خاطر پیشنهاد بیشرمانه دوستم مجبور شدم او را بکشم

17 فروردین امسال پسر جوانی با اورژانس تماس گرفت و از مجروح شدن دوستش خبر داد.
به خاطر پیشنهاد بیشرمانه دوستم مجبور شدم او را بکشم

به گزارش سیتنا، وقتی تکنیسین های اورژانس به محل حادثه که خانه‌ای قدیمی در قرچک ورامین بود رفتند مشخص شد پسر 22 ساله بر اثر شدت خونریزی ناشی از ضربه‌های چاقو جان باخته است. به این ترتیب مأموران اورژانس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 را در جریان قرار دادند.

پسر جوان در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو ساعت قبل مقتول با من تماس گرفت و گفت به خانه‌اش بروم. وقتی به آنجا رسیدم دوستان دیگرم هم بودند آنجا مشروب خوردیم و مست شده بودیم که بین مقتول و یکی از دوستانمان درگیری رخ داد و او چند ضربه چاقو به مقتول زد و بعد هم به سرعت فرار کرد.

بدین ترتیب با تلاش پلیس متهم دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل گفت: آن روز همه مست بودیم که مقتول پیشنهادی غیراخلاقی به من داد، خیلی عصبانی شدم و خواستم خانه را ترک کنم که دوستانش مانعم شدند و فهمیدم همگی قصد دارند آزارم بدهند. بشدت ترسیده بودم و برای دفاع از خودم و فرار از خانه چاقویی که همراهم بود را بیرون آوردم و تهدیدشان کردم که آنها تهدیدم را جدی نگرفتند و من به ناچار چند ضربه به مقتول زدم و فرار کردم.

این در حالی است که اولیای دم ادعای متهم را در مورد پسرشان رد کرده و خواهان قصاص متهم شدند.

پس از اعتراف‌های صریح متهم، وی صحنه قتل را بازسازی کرد. با تکمیل تحقیقات برای پسرجوان به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا او بزودی محاکمه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-09-17 07:56

افزودن دیدگاه جدید