کد مطلب: 

280893

ساپینتو با یک متن احساسی به استقبال دربی رفت

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
ساپینتو با یک متن احساسی به استقبال دربی رفت

به گزارش سیتنا، ریکاردو ساپینتو پس از صعود تیم پرسپولیس و قطعی شدن دربی در فینال جام حذفی متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به نوعی به استقبال این دیدار حساس رفت.

سرمربی پرتغالی استقلال در این یادداشت  شورانگیز نوشت:

درحالیکه نشسته‌ام و به مسیری که در این فصل طی کردیم فکر می‌کنم سرشار از حس قدردانی هستم. آنچه دل من را سرشار از غرور می‌کند تنها پیروزی‌ها نیست بلکه تعهد، شور و شوق و حمایتی است که تک‌تک شما نشان دادید.

دیروز که بر نساجی مازندران پیروز شدیم غرش تشویق‌های شما در گوش‌های ما انعکاس داشت و تصویر بنری که برای من درست کرده بودید در قلبم حک شد. آن لحظه، بیشتر از هر چیز دیگری، نماد و تجسم اتحاد و قدرتی بود که در طول این فصل موتور محرکه حرکت ما در این مسیر بوده است.

می‌خواهم از این فرصت برای ابراز قدردانی عمیق از بازیکنان‌مان استفاده کنم. تعهد، شجاعت و کوشش‌های خستگی‌ناپذیر آنها در زمین واقعا الهام‌بخش بوده است. آنها در همه نبردها جنگیدند، در مقابل همه چالش‌ها تاب آوردند و هیچ گاه نبود که پا پس بکشند. آنها قلب استقلال هستند و هر چه از آنها ستایش شود و نام‌شان برده شود حق‌شان است.

شما در آفتاب و باران، در شکست و پیروزی، با ما بودید. از روی سکوها نام ما را فریاد زدید، در ستایش ما شعر خواندید و با پای جان در کنارمان بودید. حمایت شما تنها پس‌زمینه‌ای برای عملکرد ما نبود بلکه نیروی محرکه آن بود. امروز می‌خواهم عمیق‌ترین قدردانی‌ام را تقدیم تک‌تک شما کنم. ما به خاطر ایمان شما، حمایت شما و باور بی‌پایان‌تان به ما اینجا هستیم.

ولی به پایان مسیر نرسیده‌ایم. قله‌ای در پیش داریم که باید به آن برسیم و جامی در پیش داریم که باید به دست بیاوریم. نبرد به پایان نرسیده و ما به تشویق شما، به ایمان‌تان، و به قدرت‌تان بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم. به عنوان سرمربی شما قول می‌دهم که در جستجوی پیروزی از هیچ کاری دریغ و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-05-25 21:44

افزودن دیدگاه جدید