کد مطلب: 

278649

آخرین خواسته ویالی پیش از مرگ چه بود؟

جانلوکا ویالی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، امیدوار بود که تیم ملی کشورش بتواند فاتح جام جهانی 2026 شود.
آخرین خواسته ویالی پیش از مرگ چه بود؟

به گزارش سیتنا، روبرتو مانچینی در طول چند سال اخیر لحظات پر فراز و نشیب بسیاری را روی نیمکت تیم ملی ایتالیا سپری کرده است.

او موفق شد با این تیم به قهرمانی در یورو 2020 برسد اما در نهایت نتوانست زمینه‌ صعود تیمش به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را فراهم کند و همین باعث شد که ایتالیا برای دومین دوره پیاپی از حضور در این مسابقات بازبماند.

در این بین، بیماری ویالی هم پس از پیروزی در فینال یورو 2020 برابر انگلیس رو به وخامت گذاشت و این موضوع از نظر احساسی هم روی این مربی ایتالیایی که رابطه بسیار نزدیکی از دوران حضورش در سمپدوریا با او داشت تاثیرگذار بود.

اشک‌های شوق این دو نفر در آغوش هم پس از قهرمانی در یورو در جولای 2021 تبدیل به اشک‌های درد و رنج و ناراحتی در ژانویه سال جاری میلادی شد.

مانچینی درباره آخرین دیدارش با او گفت: «در ماه دسامبر به لندن رفتم تا لوکا را ببینم. کمی ترسیده بودم. او به من گفت که حالش خوب است و جای نگرانی نیست. او کسی بود که سعی داشت به من روحیه بدهد. جانلوکا به من گفت که ما باید قهرمان جام جهانی 2026 شویم و او همیشه کنار ما خواهد بود. ما امیدواریم که بتوانیم خیلی زود یک پیروزی بزرگ را به او تقدیم کنیم.»

ایتالیا امشب در دیداری حساس و تماشایی باید در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-03-23 11:27

افزودن دیدگاه جدید