کد مطلب: 

278285

دانشگر شعارهای پرسپولیسی‌ها را تلافی کرد

درست لحظاتی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، مدافع تیم زردپوش به سمت هواداران اصفهانی رفت.
دانشگر شعارهای پرسپولیسی‌ها را تلافی کرد

به گزارش سیتنا، در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان یکی از بازیکنانی که به شدت از پیروزی اصفهانی‌ها خوشحال بود محمد دانشگر مدافع سابق تیم استقلال بود.

دانشگر که در طول مصاف تیمش مقابل پرسپولیس و حتی پیش از شروع مسابقه به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار داشت و توهین‌های زیادی را تحمل می‌کرد پس از پایان بازی به سمت طرفداران تیم سپاهان رفت.

مدافع سابق استقلال که از برد تیمش خوشحال بود در واکنش به تشویق هواداران تیمش و به منظور تلافی رفتار طرفداران پرسپولیس علیه خودش، پیراهنش را از تنش درآورد و به نشانه تشکر از حمایت هواداران اصفهانی تیم سپاهان که از این شهر به تهران آمده بودند، پیراهنش را به وسط جمعیت پرتاب کرد.

طرفداران تیم سپاهان نیز این بازیکن بوشهری تیمشان را به شدت مورد تشویق قرار دادند و برای لحظاتی با شعار "دانشگر دوستت داریم" او را مورد لطف خودشان قرار دادند. دانشگر پس از این اقدام به سمت رختکن حرکت کرد ولی باز هم از دور برای آنها دست تکان داد.

یادآور می شود؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-03-11 21:42

افزودن دیدگاه جدید