کد مطلب: 

278107

آقای امیری! با یک خداحافظی همه را خوشحال کن

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس دیگر سن و سال شان به درد بازی برای این تیم نمی خورد، از جمله وحید امیری که باید خداحافظی کند.
آقای امیری! با یک خداحافظی همه را خوشحال کن

به گزارش سیتنا، بهروز سلطانی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: فوتبالی که من نگاه کردم یک فوتبال بی نظم و انضباط بود. هیچ یک از دو تیم برنامه درستی را در زمین پیاده نمی‌کردند و با اینکه این بازی پنج گل در بر داشت ولی قطعاً بیننده از تماشای فوتبال لذت نبرد. گزارشگر بازی در خلال گزارش نمی‌دانست درباره این نوع بازی فوتبال چه بگوید.

وی ادامه داد: این فوتبال بی نظم و انضباط در شرایطی برگزار می‌شد که هر دو تیم جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران هستند اما متاسفانه فوتبال زیبایی را به نمایش نمی‌گذاشتند. برای مثال پرسپولیس هیچ شباهتی به تیمی که انتظار می‌رود قهرمانانه بازی کند، نداشت.

بازیکن سالهای گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: تعدادی از بازیکنان پرسپولیس دیگر به درد فوتبال بازی کردن برای این تیم نمی‌خورند. فوتبال امروز دنیا پر از بازیکنان ۲۳ یا ۲۴ ساله است. بازیکن بالای ۲۵ سال یا پدیده اند یا فوق العاده استثنایی. برای مثال وحید امیری امروز یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود.

سلطانی ادامه داد: به نظر من وحید امیری می‌تواند با یک خداحافظی همه را خوشحال کند. اصلاً پنج نفر از بازیکنان پرسپولیس دیگر به درد این تیم نمی‌خورند و فقط راه می‌روند! یا می‌روند و دیگر نمی‌توانند برگردند! واقعاً باید این پرسپولیس را خانه تکانی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره محمد عمری گفت: به نظرم محمد عمری بهترین بازیکن پرسپولیس بود. هم گل زد و هم روی گل دوم آنقدر تأثیر به سزایی داشت که حتی می‌توان گفت خودش گل را زد. چنین بازیکنان جوانی به درد پرسپولیس می‌خورند. فکر می‌کنم اگر امسال این بازیکن جوان در پرسپولیس نبود ما به مشکل بر می‌خوریم.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره غیبت اخباری درون دروازه تراکتور تاکید کرد: قطعا اگر محمدرضا اخباری در این بازی حضور داشت تراکتور بازنده نمی‌شد. پرسپولیس شانس آورد که اخباری نبود چون روی گل اول و گل سوم دروازه بان دوم تراکتور صددرصد مقصر بود.

وی درباره عملکرد بیرانوند در این دیدار گفت: علیرضا روی گل اول مقصر نبود چون ضربه سر زیبایی توسط بازیکنان تراکتور زده شد. گل دوم هم که پنالتی بود و اصلا نمی‌توان گفت بیرانوند روی دو گل تراکتور تقصیری داشت. بیرانوند به تنهایی یک دلگرمی‌برای خط دفاع و بازیکنان پرسپولیس است.

سلطانی در خصوص پیروزی پرسپولیس یادآور شد: بهترین اتفاق این بازی پرس از جلو و فشار بی امان بازیکنان پرسپولیس بود که کمر تراکتور را شکست اما هر تیمی تراکتور نیست که عقب بایستد. متاسفانه بعضی از بازیکنان پرسپولیس اصلاً در حد این تیم نیستند.

وی درباره گلزنی مدافع پرسپولیس توضیح داد: نگاه نکنید هنانوف گل زد گرچه او در دفاع بد نبود ولی به طور کلی بازیکنی نیست که در اندازه‌های پرسپولیس باشد. امیدوارم این سه امتیاز در هفته‌های بعد با تداوم صدرنشینی پرسپولیس همراه باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 4
2023-03-06 00:01

افزودن دیدگاه جدید