کد مطلب: 

277327

زورگیری از بانوان در پوشش مسافرکش

فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از مسافران می‌کردند، خبر داد.
زورگیری از بانوان در پوشش مسافرکش

به گزارش سیتنا، سرهنگ کارآگاه علی فرخ پور فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اوایل بهمن ماه سال جاری، رسیدگی به پرونده زورگیری از خانمی میان سال در غرب تهران، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، مال باخته هنگامی که به عنوان مسافر سوار بر یک پراید شده در بین راه ۲ نفر سرنشین خودرو با چاقو تلفن‌همراه وی را زورگیری کرده و مال باخته را در غرب تهران در یکی از چهارراه رها کردند.

فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بنا بر حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان برای انجام تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با دریافت این سرنخ مهم اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و با روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهمان را دریکی از محلات جنوب غرب تهران شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد ۲ مرد جوان دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

فرخ پور ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم و هماهنگی لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه در بازرسی صورت گرفته موفق به کشف ۲ دستگاه گوشی مسروقه شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مورد تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر زورگیری از مال باخته اعتراف کردند در ادامه تحقیقات مشخص شد شش نفر از شهروندان بدین طریق مورد زورگیری قرار گرفته که ارزش اموال سرقت شده تا کنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ کارآگاه فرخ پور در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف سایر جرایم و شناسایی همدستان و شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-02-11 06:53

افزودن دیدگاه جدید