کد مطلب: 

268737

این زیباترین فوتبال استقلال بود

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت: این فوتبالی که از استقلال مقابل فولاد دیدیم بهترین بازی این فصل استقلال بود که ثابت کرد لیاقت قهرمانی را دارد.
این زیباترین فوتبال استقلال بود

به گزارش ایران پژواک، علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال، درباره دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال از قبل از بازی می‌دانست که این بهترین موقعیتش است برای اینکه بتواند با گرفتن امتیاز کامل یک قدم محکم و قطعی برای قهرمانی بردارد و به همین خاطر هم بود که با همین آگاهی وارد زمین شد و فوتبالی را ارائه کرد که کاملاً درخور یک تیم قهرمان بود.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

استقلال از همان دقیقه اول نشان داد آنالیز کاملی از فولاد دارد و با یک بازی تهاجمی وارد زمین شد. از همان ابتدای بازی، رفت برای گل زدن و فکر می‌کنم در همان دو دقیقه اول هم دو موقعیت بالای ۹۰ درصد داشت که از دست رفت. استقلال در این بازی نشان داد اگر بخواهد برنده شود حتماً این کار را می‌کند. رفت و دو گل زد و تمام راه‌های حریف را بست. به نظر من یکی از بهترین بازی‌های استقلال و شاید هم بهترین فوتبالی بود که از استقلال در این فصل دیدیم.

دلیلش چه بود؟

دلیل این فوتبال زیبا برمیگردد به اینکه تیم روبرویی را حریف می‌دانست. در واقع فولاد تیم قدری بود و می‌دانست حریفی نیست که آنها را دست‌کم بگیرد. اگر به بازی قبلی استقلال نگاه کنیم متوجه می‌شویم که استقلال در دیدار با تیم پایین جدولی شهرخودرو چنین فوتبالی را ارائه نکرد. ولی در این بازی چون حریفش را در حد و اندازه خودش می‌دانست با قدرت به میدان رفت و برنده زمین را ترک کرد.

درباره گل حسین زاده چه صحبتی دارید؟

واقعاً یکی از گل‌های زیبای این فصل بود. حسین زاده توپ را از کنار گرفت، آن را کنترل کرد و با یک چرخش، شوت زیبایی زد و گل تماشایی را به ثمر رساند.

گل دوم چطور بود؟

روی گل دوم یک اتفاق جالبی افتاد که آدم را به فکر فرو می‌برد. صالح حردانی در دفاع راست بازی می‌کند اما زمانی که صاحب توپ شد در گوش چپ ایستاده بود. یک توپ زیبا را کنترل کرد و با ضربه تماشایی گلش را زد. وقتی یک دفاع راست در گوش چپ توپ می‌گیرد و آن را گل می‌کند بیننده متعجب می‌شود.

فولاد را چطور دیدید؟

به نظرم فولاد اسیر تاکتیک تیم استقلال شده بود. یعنی هر تاکتیکی استفاده می‌کرد استقلال ضد تاکتیک آن را می‌دانست. بازیکنانش کاملاً مهار شده بودند و حرفی برای گفتن نداشت. اگر اشتباه نکنم گلی که زدند هم آفساید بود. گفتم دلیل این موضوع این بود که استقلال تیمش را حریفی در حد و اندازه خودش می‌دانست.

به نظر شما پنجشنبه این هفته در بازی با آلومینیوم، استقلال می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد؟

قطعاً همین اتفاق می‌افتد. طرفداران استقلال ۱۰ سال منتظر این روزها بودند و واقعا خوشحالم که حالا طعم شیرین قهرمانی را می‌چشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-05-15 01:21

افزودن دیدگاه جدید