کد مطلب: 

265505

فعلا در عالم برزخ هستیم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از مصاف با تراکتور در رابطه با مشکلات روانی تیمش به دلیل کسر امتیاز حرف زد.
فعلا در عالم برزخ هستیم!

به گزارش سیتنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از مصاف گل گهر در مصاف با تراکتور که روز آینده در تبریز برگزار خواهد شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه اینطور حرف هایش را در مورد تیم سابقش آغاز کرد: تراکتور تیم پرشورهاست. تیمی که من چندین سال آنجا بودم. خاطرات خوبی داشتیم. فراز و نشیب‌های زیادی داشته ایم ولی در مجموع  با مردم خوب آذربایجان و تراکتور عزیز خاطرات خوبی بوده. بازی به خاطر شرایط آب و هوایی یقیقا سخت خواهد بود.

بخش بعدی صحبت های امیرقلعه نویی با اشاره به کم شدن هفت امتیاز تیمش بود و در این رابطه بیان کرد: ما مشکلات خودمان را داریم. هر چه روی مسائل روحی و روانی تیم کار می کنیم، هنوز نشاط تیم بازنگشته، ولی باز هم از بچه ها تشکر می کنم که با تمام مشکلاتی که به خاطر کسر هفت امتیاز داریم، نهایت تلاششان را می کنند.

قلعه نویی در مورد کنار رفتن از جام حذفی نیز صحبت کرد و گفت: در جام حذفی هم بازی خوبی انجام دادیم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و حذف شدیم. امیدواریم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم و اگر هفت امتیاز برگردد می توانیم مدعی اصلی قهرمانی هم باشیم. با توجه به اینکه تیم از نظر روانی بازخواهد گشت. امیدواریم این اتفاق مهم رخ دهد و حق به حق‌دار برسد. چون ظلمی که به مجموعه گل‌گهر و تیم ما کردند، در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده که شاید به خاطر حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر بوده است.

بخش پایانی حرف های امیرقلعه نویی هم اینطور مطرح شد: هنوز امیدوار هستیم و تا لحظه آخر تلاش و مبارزه می‌کنیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.، قلعه‌نویی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر هفت امتیاز را به ما برگردانند، با روند فعلی تیم می‌توانیم مدعی حضور در رده‌های بالایی جدول باشیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام شود و با سه امتیاز برگردیم، چون واقعاً به این سه امتیاز نیاز داریم و شرایط گل‌گهر با این امتیازات بهتر می‌شود. فعلاً که در عالم برزخ هستیم!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-01-22 18:27

افزودن دیدگاه جدید