کد مطلب: 

249158

قلعه‌نویی: اهل فن‌ها خانه‌نشین‌اند و نابلدها وارد فوتبال شده‌اند

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: رقم قرارداد‌های بازیکنان فوتبال نسبت به حقوق کارگران و کارمندان زیاد است، اما نسبت به تورم زیاد نیست.
قلعه‌نویی: اهل فن‌ها خانه‌نشین‌اند و نابلدها وارد فوتبال شده‌اند

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان، درباره افزایش قیمت بازیکنان اظهار داشت: قیمت‌ها از لحاظ رقمی صعودی بوده، اما از لحاظ تورمی افزایشی نداشته است. آیا می‌شود که بازیکنان با این میزان از دستمزدشان خانه‌دار شوند؟

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما برنامه ریزی‌های غلطی است که ۲۰ سال در فوتبالمان وجود داشته است. اهل فن‌های ما خانه نشینند و افراد نابلد وارد فوتبال شده و آن را اداره می‌کنند.

قلعه‌نویی با اشاره به قانون سقف قرارداد تاکید کرد: در حال حاضر نیز قانون عدم حضور مربیان و بازیکنان خارجی تصویب شده است. این قانون‌ها غیر کارشناسی است؛ اگر قرار است قانونی مصوب شود باید با افراد متخصص آن حوزه مشورت کرد و پس از در نظر گرفتن عواقب آن، تصمیم گیری کنند.

سرمربی باشگاه گل گهر سیرجان درباره بودجه این تیم گفت: بودجه تیم ما ۴۵ میلیارد تومان است و بر اساس همین بودجه بازیکنان را تقسیم کرده‌ایم. میانگین قرارداد بازیکنان ما به غیر از یک نفر بین دو و نیم تا سه میلیارد تومان است. در سپاهان نیز همین روند را طی کردیم همچنین در سال‌های گذشته رقم بودجه هایمان حدودا همین میزان بوده است.

وی در گفت‌وگو با برنامه گل طلایی رادیو جوان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشور در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: رقم قرارداد‌های بازیکنان فوتبال نسبت به حقوق کارگران و کارمندان زیاد است، اما نسبت به تورم زیاد نیست. امیدواریم که مدیران متخصص بتوانند در فوتبال اثر گذاری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-19 21:44

افزودن دیدگاه جدید