کد مطلب: 

240217

دایی: جانشینی کالدرون؟ حرفی نزده‌ام

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: نه در مورد تیم ملی با فدراسیون مذاکره کرده‌ام و نه پیرامون سرمربیگری در پرسپولیس با مدیران این باشگاه حرفی زده‌ام.
دایی: جانشینی کالدرون؟ حرفی نزده‌ام

به گزارش ایران پژواک، علی دایی این روز‌ها فوتبال را رها کرده، ولی کاملاً بدیهی است که فوتبال او را رها نکند. سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس که بعد از قطع همکاری‌اش با سایپا، دور از هیاهوی دنیای توپ گرد روزگار می‌گذراند، ولی از قضا، حالا شایعات زیادی در رابطه با بازگشت او به تیم ملی و پرسپولیس مطرح شده است، ولی شهریار تأکید دارد در رابطه با هیچ‌کدام از این دو تیم مذاکراتی با او نشده است. در همین ارتباط با او گفت‌وگویی انجام دادیم که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

جانشینی کالدرون؟ حرفی نزده‌ام
در مورد جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس و شایعه حضور من در این تیم صراحتاً اعلام می‌کنم هیچ مذاکره‌ای با من صورت نگرفته و در مورد پرسپولیس اصلاً حرفی نزده‌ام. برای پرسپولیس عزیز و هواداران محترمش آرزوی موفقیت می‌کنم، ولی هیچ مذاکره‌ای با من نکرده‌اند و بحث‌هایی که در فضای مجازی می‌شود، صرفاً شایعه است.

با فدراسیون هم مذاکره نکرده‌ام
موفقیت تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و من هم دلم می‌خواهد تیم ملی کشورم همیشه موفق شود. ان‌شاءالله به جام جهانی نیز صعود می‌کنیم، ولی پیرامون سرمربیگری تیم ملی با فدراسیون هیچ مذاکره‌ای انجام نداده‌ام و تا به حال در این مورد با آن‌ها گفت‌وگویی نداشته‌ام.

محبت سردار
اینکه سردار آزمون در گفت‌وگو با خبرورزشی از من به عنوان گزینه اول برای تیم ملی یاد و تأکید کرده است که چند بار در گفت‌وگو با مدیران فدراسیون علی دایی را به عنوان چهره منتخب برای هدایت تیم ملی معرفی کرده، لطف او را می‌رساند. سردار عزیز همیشه به من لطف دارد. بقیه بازیکنان تیم ملی که من را گزینه سرمربیگری تیم ملی تلقی کرده‌اند نیز محبت دارند، ولی همان‌طور که گفتم، تا امروز (سه‌شنبه) نه در مورد تیم ملی با فدراسیون مذاکره کرده‌ام و نه پیرامون سرمربیگری در پرسپولیس با مدیران این باشگاه حرفی زده‌ام.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-08 18:06

افزودن دیدگاه جدید