کد مطلب: 

12148

زندگی باورنکردنی یک بی‎خانمان که میلیاردر شد! +عکس

زندگی باورنکردنی یک بی‎خانمان که میلیاردر شد! +عکس

اقتصاد آنلاین نوشت: همانطور که در کتاب خاطرات "کریستوفرگاردنر" به نام "در جستوجوی خوشبختی واقعی" نوشته شده و ویل اسمیت آن را در فیلمی به همین نام به تصویر کشیده استعداد طبیعی و کار سخت و طاقت فرسا، کریستوفر گاردنر را از خیابان گردی به میلیونری بزرگ تبدیل کرد.

او بیخانمانی خود را فرصت بزرگی برای خود میداند.داستان این ژنده پوش که اکنون یک میلیونر خود ساخته و کارآفرین و سخنران چیره دست و همچنین یک انسان خیر و بشر دوست است در نوع خود بینظیر است.

او که به علاف وال استریت معروف بود و بسیاری زندگی او را به همین عنوان توصیف میکردند میگوید: از بیخانمانی تا کامیابی تنها یک چیز برایم مهم بود و آن احساس مسئولیت نسبت به پسرم است. بیخانمان بودم اما هرگز ناامید نبودم.برای رسیدن به این نقطه سختیهای زیادی را تحمل کردم. درد و رنج و شکست ناشی از یک ازدواج ناموفق،مدت زمان زندانی شدن برای پرداخت نکردن بلیت ورود به پارکینگ و کشمکش هایی که برای فراهم کردن یک زندگی سالم برای خودم و پسر کوچولویم تحمل کردم بسیار رنج آور بود.

کریستوفر یک سال را در خیابان با پسرش به سر برد. آنها شبها در پناهگاه و در حمام عمومی و ایستگاه مترو میخوابیدند. اگرچه او بعدها در دفتر کار رئیس خود و در ایستگاه راهآهن و در پناهگاه بیخانمانها و پارکها می خوابید اما بعد از اینکه به عنوان خدمتکار در یک شرکت مشغول به کار شد چون در محل کارش بیعیب و نقص بود توانست ازفرزندش هم مراقبت کند.سرانجام کریستوفر به عنوان یک دلال سهام وارد بازار کار شد و این تنها موقعیت گاردنر و نقطه عطفی در زندگی این میلیاردر بیخانمان بود.

امروز نام او به عنوان یک مولتی میلیونر،سخنران با انگیزه و نیکوکار و تاجر بینالمللی میدرخشد. این تاجر ثروتمند در حال حاضر مدیر عامل و مؤسس کریستوفر گاردنر بین المللی به ارزش خالص بیش از165 میلیون دلار است. کریستوفر گاردنر میگوید:بی خانمانی زندگی هر کسی را تحت تأثیر قرار میدهد.گاهی اوقات رگههایی از بد شانسی یا شرایط دشوار مانند بیکاری یا عدم پرداخت اجاره بهای خانه بیخانمانی را منجر میشود.

داستان شگفت انگیز زندگی گاردنر با عنوان "در جستوجوی خوشبختی" منتشر شده است.این خاطرات جزو پرفروشترینها بود و به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.این کتاب حاوی درسهایی از زندگی مانند شجاعت، سرسختی و نظم و انضباط است.
گاردنر موفقیتش را مدیون "بتی ژان" مسئول یک پرورشگاه میداند و معتقد است که این فرد، او را با معنویت آشنا کرد و به او یاد داد که هر چند فقیر است اما باید مسیر دیگری را پیش بگیرد و زندگیاش را برای رسیدن به اهداف بزرگ تنظیم کند. او بعد از اینکه ثروتمند شد در زمینه کمک به زنان و مردان بیخانمان فعالیت کرد. او معتقد است، عشق همه چیز است و در جستوجوی آنچه دنبالش بود خیلی خوش شانس بوده است.عشق پایه و اساس یک ارتباط خوب است و عشق باعث میشود انسان هدف اصلی خود را در زندگی بیابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-11 18:43

افزودن دیدگاه جدید