کد مطلب: 

11725

آنچه درباره ابرو گوندش، همسر رضا ضرابی باید بدانید+ عکس

آنچه درباره ابرو گوندش، همسر رضا ضرابی باید بدانید+ عکس

پارسینه نوشت: با جدی تر شدن خلاف بانکی در ترکیه در خبر ها امده بود ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه ای و همسر رضا ضراب از دستگیر شدگان پرونده فساد مالی بزرگ در ترکیه، روز گذشته برای دیدار با همسرش به زندان رفت. (لینک خبر و تصاویر)

 

به گزارش سیتنا به نقل از سی ان ان ترک ، گوندش با یک جیپ شیشه دودی و در حالی که چندین محافظ او را همراهی می کردند به زندان متریس استانبول رفت.

 

وی از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد و به گونه ای که دیده نشود وارد زندان شد. پس از یک ساعت و نیم ملاقات گوندش زندان را ترک کرد.

 

hhe730.jpg

 

در همین حال رسانه‎های ترک گزارش دادند که با آغاز بازجویی ها از رضا ضراب در خصوص پرونده فساد مالی، او از روابط خود با بابک زنجانی خبر داد. به گزارش تودی زمان، ضراب اعلام کرده است که بابک زنجانی ، رئیس هولدینگ سورینت، رئیس او بوده است. او می گوید زنجانی قصد داشته با  گذرنامه جعلی برای ملاقات با وی از طریق بیروت به آنتالیا سفر کند اما عملیات پلیس برای دستگیری متهمان پرونده موجب می شود که زنجانی از این سفر صرفنظر کند.

اما ابرو گوندش کیست؟

نام:ابرو گوندش (Ebrü Gündeş)
تاریخ تولد:12 اکتبر 1974 20 مهر -1353
نام پدر:رمضی گوندش
نام مادر: مژگان کومارتاشلی اوغلو نرگس
محل تولد:استانبول-ترکیه
قد:168

ابرو گوندش ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول در محله Şirin Evler به دنیا آمد. پدرش رمضی گوندش و مادرش مژگان کومارتاشلی اوغلو (نرگس ) هستند.ابرو یک برادر بزرگتر از خودش به نام چنگیز دارد.

پدر ابرو که یه مرد الکلی بود و از زمان های کودکی ابرو خانواده اش ترک کرد و ابرو تا شانزده سالگی در برنامه های تلویزیونی پدرش را فوت شده اعلام می کرد.

ابرو بعد از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در یک خیاطی در استانبول شروع به کار کرد و بعد ابرو به عنوان یک فروشنده در یک فروشگاه لباس کار کرد. در همان سالها چند تن از مشتریها که صدای ابرو راشنیده بودند او را به نش دمیرکات"معرفی کردند.

قبل از اینکه ابرو آلبومی بیرون بدهد و معروف شود برای اینکه بتواند روی صحنه خوب کار کند و به صحنه عادت کند مدتی در کنار"امل سایین "خواننده ترک رفت و پیش اوبه عنوان همصدا کار کرد .

وسرانجام ابرو در سال 1993 آولین آلبوم خود به نام "مسافر الهی"منتشر شد .این آلبوم فروش بسیار خوبی داشت. همچنین بعد از این آلبوم تا 3سال جایزه بهترین خواننده زن را از کانال "کرال"ترکیه گرفت.

 

ابرو بلافاصله بعد از اولین کار بر روی آلبوم دوم خود به نام "شیرین بلا " را شروع کرد و در سال 1994 این آلبوم منتشر شد.آهنگ های این آلبوم بیشتر آهنگ های رمانتیک بودند.

 

آلبوم سوم ابرو در سال ۱۹۹۵ به نام"من هنوز بزرگ نشدم " منتشر شد.در این آلبوم آهنگهای "طوفان ها" و" آیا خوشبختی را برای من زیاد دیدید؟"بسیار زیبا و پر طرفدار بود. این آلبوم همچنین آغاز دوستی ابرو با "سردار اورتاچ" بود.

 

چهارمین آلبوم به نام "سفره گرگها" در سال ۱۹۹۶ بیرون آمد . و چندین پیشنهاد بازیگری به ابرو شد و ابرو در سریالهایی که نام آلبومش را داشتند به عنوان نقش اول بازی کرد.

 

بعد از دو سال فاصله در سال ۱۹۹۸ آلبوم " تو لطفی از جانب خدا هستی "را منتشر کرد.آهنگ 12 این آلبوم در مورد زندگی خودش بود.

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط را در ادامه دنبال کنید. برای دیدن مطلب روی هر کدام کلیک کنید:

 

پلیس ترکیه ادعا کرد: با بررسی ایمیل‎های ردو بدل شده بین ضراب و زنجانی به نکات مهمی رسیدیم

 

"ابرو گوندش" به ملاقات رضا ضراب در زندان رفت (+عکس)

 

شعرهای مردم ترکیه برای "ابرو گوندش" و رضا ضراب در شبکه‎های اجتماعی!

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-24 17:58

افزودن دیدگاه جدید