کد مطلب: 

11548

دانشمندان اروپایی: قیامت نزدیک است!

دانشمندان اروپایی: قیامت نزدیک است!

برخی دانشمندان اروپایی با اشاره به آغاز روند نابودی جهان از درون ادعا کرده اند ، که روز قیامت نزدیک است و در این روز جهان هستی به یک کره بسیار کوچک تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سیتنا به نقل از العالم، به نقل از " السومریه نیوز " دانشمندان با بیان اینکه روند پایان یافتن هستی در عمل آغاز شده است، گفتند: همه موجودات جهان هستی از قبیل جمادات، نباتات، آب، خاک، ستارگان و کهکشان ها و.. به زودی میلیون ها مرتبه سنگین تر از حجم کنونی خود خواهند شد و این وزن جدید موجب وارد آمدن فشار بر این مواد خواهد شد و این وضع ادامه خواهد یافت تا این که همه کائنات به موجودیتی واحد به مثابه یک کره بزرگ تبدیل شوند.

محققان اروپایی با اشاره به این که از نظر تئوری و ریاضی می توانند این واقعیت را بر اساس تحقیقات اخیر ثابت کنند، خاطرنشان کرده اند که این حقایق با تغییرات اصولی و تحولات گسترده در نیروهای حاکم بر هستی ثابت گردیده است و در نهایت امر تمام  مواد موجود به توده ای کوچک و بسیار داغ تبدیل خواهد و آنگاه هستی از توسعه باز خواهد ماند.

این پژوهشگران افزودند که در این مرحله فضای کیهانی مملو از میلیون ها ذرات نامرئی موسوم به "هیگز" خواهد شد و این ذرات انرژی های هستی را که موجب قدرت و پیوستگی و انسجام آن است، تحلیل می برند.

دانشمندان این مرحله را " مرحله انتقالی" نامیده اند که شباهت بسیار زیادی به روند تبخیر آب دارد زیرا در این روند آب به شدت می جوشد و تمام انرژی و ارکان اصلی خود را از دست می دهد.

گفته می شود که یک دانشمند فیزیک نجومی انگلیسی اوایل ماه نوامبر گذشته پیش بینی کرد که عمر سیاره زمین در سال 2014 به علت بخارهای اسیدی کشنده ای که از سیاه چاله ها خارج شده و به سوی منظومه شمسی حرکت خواهد کرد،پایان خواهد یافت اما سازمان فضایی ناسا این امر را تکذیب کرد.

پیش از این نیز برخی باورهای متکی برپیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر2012  / 30 آذر سال 1391 روز پایان جهان معرفی کرده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-17 18:20

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
اين چه نظرمسخره ايه كه چاب كرديدعمرجهان حدود18ميلياردساله كه اگه روندبرگشت وانقباض جهان شروع بشه باز18 ميلياردسال طول ميكشه تاجهان به يك ذره درهم فشرده تبديل بشه
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید