کدخبر :11303 پرینت
17 آذر 1392 - 08:05

پیش بینی سایت آمریکایی: ایران با 3 باخت از برزیل بازمی‌گردد!

متن خبر

سایت sbnation در پیش‌بینی خود از گروه F جام جهانی 2014 اعلام کرد، ایران بدون کسب امتیاز به عنوان تیم آخر این گروه در انتهای جدول قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، بیستمین دوره جام جهانی تابستانی سال آینده در برزیل برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان سرگروه توانست مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورد باید با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه F جام جهانی رقابت کند.

 

پایگاه خبری sbnation در پیش‌بینی خود از گروه F جام جهانی 2014 اعلام کرد: ایران بدون امتیاز از جام جهانی خداحافظی خواهد کرد و آرژانتین با قاطعیت به همراه بوسنی از این گروه به مرحله بعد راه خواهند یافت.

 

Sbnation نوشت: ایرانی‌ها تیمی بسیار منضبط و فیزیکی هستند. آن‌ها شاید پس از مشخص شدن حریفان‌شان در جام جهانی فکر کنند که می‌توانند با کسب 4 امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کنند اما بعید به نظر می‌رسد تیم ایران بتواند به موفقیتی در جام جهانی دست پیدا کند.

 

ایران در مقایسه با دو تیم نیجریه و بوسنی، بازیکنان باکیفیت کمتری در ترکیب خود دارد و به نظر می‌رسد آن‌ها بدون امتیاز و با سه شکست به عنوان تیم چهارم این گروه خیلی زود به خانه برگردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.