کد مطلب: 

11151

عجیب ترین زایمان های جهان از آسانسور گرفته تا... + تصاویر

بارداری مرحله ای سخت از شرایط زندگی برای هر خانم محسوب می شود اما بعضی از زنان در شرایطی سخت توانستند فرزندانی سالم به دنیا بیاورند.

 

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، میلر نزدیک به 39 هفته باردار بود و آخرین روزهای بارداری اش را می گذراند و هر روز انتظار فرزند دوم خود را می کشید .او زنی دونده بود و یک روز مانند همیشه در ماراتون که استارت آن از شیکاگو زده شده بود در عرض 6 ساعت و 25 دقیقه و 50 ثانیه ماراتون را به اتمام رساند و بعد از آن سریعا فرزند دوم او به دنیا آمد.

 

پاملا یک بوکس کار حرفه ای است که هر روز در دوران بارداری اش ساعت های طولانی به این ورزش سخت می پرداخت و فرزند خود را در 7 ماهگی بعد از ساعت ها ورزش طولانی سالم به دنیا آورد.

 

گانت پس از یک حادثه سقوط به علت ضایعه مغزی مرده اعلام شد اما فرزندان او پس از یک ماه سالم به دنیا آمدند و 2 دوقلوهای او در سخت ترین شرایط پزشکی سالم و با کمک دستگاه های تنفسی سالم ماندند.

زن 31 ساله اهل نیویورک یک فرزند دختر تحت شرایطی سخت به دنیا آورد ،او در یک آسانسور در طبقه 7 یک ساختمان گرفتار شده بود و اورژانس و پرستاران پس از ساعت ها طولانی خود را به محل رساندند و فرزند او سالم به دنیا امد.

 

در ویتنام طی یک پرواز هوایی هواپما مجبور به فرود اضطراری شد اما به علت شرایط هوایی این کار با تاخیر انجام شد در این هواپیما یک زن باردار منجر به زایمان زودرس شد و فرزندی 3 کیلویی صحیح و سالم به دنیا آورد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-02 20:28

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
جالب بود
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید