کدخبر :10913 پرینت
01 آذر 1392 - 20:55

باج گیری از دختران جوان با فیلم تجاوز به آن ها

متن خبر

مادر و پسری که با تهیه فیلم های غیراخلاقی از زن های جوان اخاذی می کردند هنگامی که قصد داشتند از آخرین طعمه شان باج خواهی کنند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سیتنا به نقل از خانواده سبز، مدتی قبل یکی از واحدهای گشتی پلیس از وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان های محدوده تهرانپارس مطلع شدند و برای بررسی ماجرا به آنجا رفتند. آنان در بدو حضور در محل با چند جوان که به شدت مجروح شده بودند مواجه شدند و بلافاصله با هماهنگی با اورژانس مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

شواهد حاکی از آن بود که این نزاع ناموسی است و چند جوان برای انتقام جویی به آنجا رفته و با عربده کشی این دعوا را آغاز کرده اند.
در ادامه “شادی”، خواهر یکی از طرفین درگیری که در آنجا حضور داشت در مورد این حادثه توضیح داد؛ مدتی است به خاطر شغلم در شهرستان سکونت دارم. هشت ماه قبل که به طور سر زده به تهران آمدم با درهای بسته خانه مان روبه رو شدم. چون کلید نداشتم زنگ یکی از همسایه هایمان را زدم تا از آنها در مورد خانواده ام پرس و جو کنم. زن همسایه که مدت ها بود مرا ندیده بود استقبال گرمی از من کرد و مرا به داخل خانه دعوت کرد، من هم چون گمان می کردم پدر و مادرم به زودی به خانه برمی گردند به منزل همسایه مان رفتم. زن همسایه و پسرش به من گفتند پدر و مادرم به مسافرت رفته اند و فردا برمی گردند. چون من از قدیم با آن خانواده آشنا بودم در خانه شان ماندم. پس از خوردن ناهار پسر او قلیان آماده کرد و من هم در رودربایستی قرار گرفتم و چند پکی به قلیان زدم اما هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که دچار سرگیجه شدم و از هوش رفتم و وقتی به خودم آمدم که زن صاحبخانه در حال خوراندن شربت به من بود. با خوردن شربت کمی سرحال شدم اما در همین حال فیلمی را در گوشی موبایلش نشانم داد که در آن پسرش در حال تعرض به من بود. به آنها در مورد این کارشان اعتراض و خواهش کردم فیلم را پاک کنند اما آن زن و پسرش گفتند برای این کار باید به آنها پول بدهم. من که نگران آبرویم بودم و می ترسیدم این فیلم به دست خانواده ام بیفتد با گریه و زاری به آنها التماس کردم اما فایده ای نداشت و به ناچار مجبور شدم مبلغی پول بپردازم.

پس از این ماجرا چند بار دیگر آن پسر با من تماس گرفت و گفت هنوز فیلم را پاک نکرده و باز هم پول می خواهد. من در شرایط بسیار  سختی قرار داشتم و خودم را برای این که آن روز به خانه همسایه قدیمی مان رفته بودم بارها سرزنش کردم اما دیگر فایده ای نداشت و آنها مدام از من باج می خواستند.

شادی ادامه داد؛ مدتی گذشت و این ماجرا به همین روال ادامه داشت تا این که همه ماجرا را برای برادرانم تعریف کردم. آنها پس از فهمیدن این موضوع برای دفاع از حیثیت خانوادگی مان تصمیم گرفتند هر طور شده تصاویر را از چنگ آن پسر در بیاورند. همگی به در خانه او رفتیم و یکی از برادرانم از وی خواست فیلم را پاک کند اما او همه چیز را منکر شد سپس آنها با هم درگیر شدند. در این دعوا برادرانم با چاقو پسر را مجروح کردند.

همچنین ادامه بررسی نشام داد پسر همسایه از افراد خلافکار و سابقه دار منطقه است و چند زن و دختر جوان دیگر نیز از سوی او مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند. به همین خاطر پرونده برای بررسی به دادسرای ناحیه چهار تهران ارسال شد. بنابراین گزارش هم اکنون با صدور مجوز قضایی پسر و مادرش به اتهام چندین مورد سوءاستفاده از زنان و دختران در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.