کد مطلب: 

10911

آزادی 3 زن که 30 سال در خانه‎ای محبوس بودند

سه زن در انگلیس که 30 سال در یک خانه مانند برده حبس شده بودند نجات یافتند.
به گزارش سیتنا به نقل از واحد مرکزی خبر، سه زن پس از 30 سال اسارت و بردگی در یک خانه در جنوب لندن آزاد شدند.

پلیس انگلیس اعلام کرد: گمان می‌رود یکی از این زنان تمام دوران زندگی اش را در بردگی به سر برده و محیط بیرون را ندیده است.

پلیس لندن اعلام کرد دو نفر(یک مرد و یک زن) هردو 67 ساله به اتهام به اسارت گرفتن و بردگی کشیدن از این سه زن دستگیر شدند اما در حال حاضر به قید وثیقه آزاد شده اند.

دستگیری این دو در راستای یک تحقیقات درباره برده داری بود که پس از تماس یکی از زنان محبوس با یک موسسه خیریه شروع شد. وی ماه گذشته به این موسسه خیریه گفته بود که به همراه دو زن دیگر برخلاف میل خود در یک خانه حبس شده است.

این موسسه خیریه موضوع را به پلیس اطلاع داد و این زنان که یک مالزیایی 69 ساله، یک ایرلندی 57 ساله و یک انگلیسی 30 ساله هستند، همگی در 25 اکتبر آزاد شدند.

کوین هایلند رئیس واحد مبارزه با قاچاق انسان در پلیس لندن گفت: این زنان به دلیل اینکه طی 30 سال گذشته با جهان بیرون هیچ ارتباطی نداشته اند دچار آسیب‌های روانی شدیدی شده اند.

وی گفت: پی بردن به اینکه در سه دهه گذشته دقیقا چه بر سر این زنان آمده است، مسلما قدری زمان می‌برد.

افشای این برده داری مخفیانه سوالات زیادی را درباره نحوه شروع حبس این زنان، دلیل طولانی شدن آن، دلیل آمدن آنها به لندن، محدودیت‌ها و آزادی‌هایشان، اینکه آیا همسایگان تابحال آنها دیده‌اند یا اینکه آیا تابحال فکر فرار افتاده اند یا خیر، ایجاد کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، هایلند افزود: این زنان که نامشان فاش نشده اکنون در مکان نامشخصی در انگلیس هستند و از زمان نجاتشان کارشناسان آسیب شناسی به سختی در حال کار کردن با آنها هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-22 20:46

افزودن دیدگاه جدید