کد مطلب: 

10508

دختری که از قبر بیرون آمد تا متجاوزین را معرفی کند

دختری که از قبر بیرون آمد تا متجاوزین را معرفی کند

یک دختر 13 ساله پاکستانی از اهالی استان پنجاب، پس از اینکه توسط چند بزهکار مورد تجاوز قرار گرفته و دفن شده بود، از قبرش بیرون آمد و علیه متجاوزین شهادت داد.

 

به گزارش سرویس گوناگون سیتنا، العربیه به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، نوشت: این دختر پاکستانی  پس از مورد تجاوز قرار گرفتن در قبری کم عمق دفن می شود، اما پس از ساعاتی به هوش آمده، از قبر بیرون آمده، خود را به خیابان اصلی رسانده است. در همین حال مردی او را دیده به یکی از بیمارستان های نزدیک محل حادثه منتقل کرده تا در آنجا تحت درمان قرار گیرد.

 

بر اساس این گزارش این دختر بچه در راه خود برای حضور در کلاس قرآن بود که ناگهان توسط افرادی ناشناس ربوده شده و پس از انتقال به منطقه ای دور از مناطق مسکونی روستای محل سکونتش مورد تجاوز قرار گرفته بود.

 

پدر وی غیبت ناگهانی دخترش را به پلیس گزارش داده بود اما پلیس به علت اینکه هنوز 24 ساعت از زمان ناپدید شدن این دختر سپری نشده از تحقیق در این مورد خودداری کرده بود.

 

این دختر بچه پس از اینکه در بیمارستان معالجه شد، متجاوزان به خود را به پلیس شناسایی کرد.

آمار تجاوز به کودکان در پاکستان آنچنان افزایش یافته که سازمان های حقوق بشری بر آن داشته تا نسبت به این پدیده هشدار دهند.

 

بر اساس گزارش سازمان خیریه "سهل" در پاکستان آمار تجاوز به کودکان از 668 مورد در سال 2002 به 2788 مورد در سال 2012 افزایش یافته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-11-04 19:46

دیدگاه‌ها

تصویر سیتنا 5
با سلام و احترام. این خبر طی روزهای اخیر در رسانه های محلی منتشر و پس از آن در رسانه های بین المللی نیز منتشر شده است. همانطور که در متن این خبر نیز نقل شده منبع اصلی این خبر روزنامه نیویورک تایمز است که توسط العربیه نیز بازانتشار یافته است. موفق و سربلند باشید
ارسال شده توسط سیتنا 5 در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Anonymous
اینقدر اخبار دروغ منتشر نکنید یا با سند خبر قید کنید
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید