کد مطلب: 

10346

رابطه جنسی دختران نوجوان با اجبار مادر شیطان صفت! +عکس

رابطه جنسی دختران نوجوان با اجبار مادر شیطان صفت! +عکس

پرداد به نقل از دیلی میل نوشت: این زن کلمبیایی 45 ساله 13 دختر دارد و متهم است که بکارت 12 تن از آنان را در ازای دریافت 150 دلار برای هریک فروخته و آنان را وادار رابطه جنسی کرده است.

به گزارش سیتنا، پلیس زمانی متوجه این داستان شد که یکی از این دختران که اکنون 16 سال دارد و باردار است به خاطر عصبانیت از دستور مادرش که از او می‎خواست سقط جنین کند به پلیس مراجعه کرد.

 

این زن 45 ساله به همراه مرد 51 ساله ای که گفته می‎شود پدر نوه اوست دستگیر شده است.

 

پلیس می‎گوید این زن بکارت دخترانش را هنگامی که آنان به سن 12 سالگی می‎رسیدند می‎فروخته و بعد از آن آنها را وادار به تن فروشی و برقراری رابطه جنسی می‎کرده و پولهایشان را به زور می‎گرفته است.

 

این زن که مارگاریتا زاپاتا نام دارد این اتهامات را رد کرده است اما به گفته پلیس در صورت احراز این جرایم وی به ده سال زندان محکوم خواهد شد.

دختر این زن می‎گوید مادرم با مردان زیادی در تماس بود و قبل از رسیدن ما به سن 12 سالگی قول رابطه جنسی را به مردان می‎داده و از آنها پول می‎گرفته است. بعد از این اتفاق نیز ما را وادار به تن فروشی و رابطه جنسی با مردان می‎کرد و خودش پول‎ها را می‎گرفت.

یک پسر 7 ساله به همراه دختر 9 ساله این خانواده در حال حاضر توسط مراکز سرپرستی دولتی نگهداری می‎شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-29 20:26

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
واقعا که این دنیا با جهنم تفاوت نداره برای خیلی ها در ایرانم این اتفاق میوفته ولی کسی نمیره اون شخص رو به پلیس گزارش بده.این دنیا اخر زمونه.ای کاش دل ادمها در چهره هایشان بود که میتونستیم قصد کاری که دارن رو بفهمیم.
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید