کد مطلب: 

10181

رسوایی شناگر زن صهیونیست در قطر + عکس

رسوایی شناگر زن صهیونیست در قطر + عکس

افشای حضور یک زن شناگر از رژیم صهیونیستی در مسابقات دوحه، رسوایی جدیدی را برای قطر به بار آورده است.

به گزارش سیتنا به نقل از العالم، " أساف جبور " خبرنگار رژیم صهیونیستی در مطلبی با عنوان " امتناع تلویزیون قطر از پوشش خبری مراسم اعطای مدال پیروزی به تیم شنای اسرائیل " نوشت : تیم شنای " عامیت عفری " اسرائیل در مسابقات شنای قهرمانی جهان که در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، پیروز شد و مدال گرفت ولی این کشور نتوانست خبر پیروزی تیم اسرائیل را پنهان کند، و متحمل عواقب آن شد.

جبور افزود: تلویزیون قطر هنگام معرفی تیم عامیت عفری پرچمی سفید را به جای پرچم (رژیم) "اسرائیل" نشان داد ولی اعلام پیروزی این تیم شنا با دو زبان انگلیسی و عبری تلاش تلویزیون قطر را برای سانسور این مساله ناکام گذاشت.
جبور اعلام کرد : تیم شنای عامیت عفری در مسابقات شنای قهرمانی جهان توانست در شنای صد متر با کسب مدال نقره رتبه دوم را کسب کند.

 

سایت خبری "اسرائیلی پاتریوتیسم" نیز تلاش تلویزیون قطر را برای سانسور مشارکت تیم رژیم صهیونیستی در مسابقات شنای قهرمانی جهان را یهودی ستیزی خواند و اعلام کرد : "پرچم اسرائیل در ابتدای مسابقه در سالن شنا نصب شده بود ولی انتقادهای مکرر از قطر باعث شد که دولت این کشور پرچمی سفید را جایگزین کند."
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-10-23 09:17

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
این کجاش رسوایی بود؟
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Anonymous
کی این وسط رسوا شد؟
ارسال شده توسط Anonymous در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید