کد مطلب: 

4571

Microsoft به کاربران خود کلک می‌زند!

شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که تبلت جدید – Surface – از نظر قیمت با iPad برابر است ولی دو برابر بیشتر از این محصول شرکت اپل فضای خالی دارد. اما آیا واقعیت این است؟
surface

به گزارش سیتنا، شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که تبلت جدید – Surface – از نظر قیمت با iPad برابر است ولی دو برابر بیشتر از این محصول شرکت اپل فضای خالی دارد. اما آیا واقعیت این است؟ در تبلیغ‌های مایکروسافت آمده است که این تبلت، 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ اما در عمل فقط 16 گیگابایت حافظه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. چرا؟
دلیل آن، سیستم عامل تبلت سرفیس – Windows RT – است که نیمی‌ از حافظه این دستگاه را اشغال می‌کند.
در حالیکه Surface ویژگی‌های بسیار زیادی دارد، اما در عین حال این تصور غلط وجود دارد که تبلت سرفیس، فضای ذخیره بیشتری نسبت به iPad در اختیار کاربر قرار می‌دهد. درواقع، به آن دسته از افردی که از حجم 1.5 گیگابایتی سیستم عامل iOS تعجب می‌کنند؛ باید گفت که سیستم عامل RT فایل بسیار بزرگتری است!
اما آیا این، حقه‌ای از طرف شرکت بوده؟ شاید، شاید هم خیر. با اینحال، سرفیس هنوز هم ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌توان به آنها امیدوار بود. پردازنده چهار هسته‌ای، قابلیت ارتقاء حافظه از طریق microSD و پورت USB برای اتصال راحت لوازم جانبی، از جمله ویژگی‌های این تبلت مایکروسافت است.

منبع: آی پسند از mobilemag

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-09 09:05

افزودن دیدگاه جدید