کد مطلب: 

3113

ال.جی بزرگترین یخچال ساید‌بای ساید جهان را عرضه کرد

بزرگ‌ترین یخچال ساید‌بای ساید جهان در ابعاد 33 فوت واقعی چندی پیش توسط شرکت ال.جی عرضه شد و اکنون مدل 933kw GRS این محصول با درب بزرگ‌تر بار خانگی به بازار آمده است.

به گزارش خبرنگار سیتنا (citna.ir)، باز‌کردن مکرر درب یخچال از جمله عوامل اصلی اتلاف انرژی است، چرا که هوای گرم به داخل یخچال نفوذ کرده و هوای خنک بیرون رانده می‌شود؛ موتور نیز برای خنک نگه‌داشتن هوای درون یخچال مجبور به فعالیت بیشتر و مصرف انرژی بالاتر است. بنابراین مزیت بزرگ‌بودن درب بار خانگی این است که از تعداد دفعات باز و بسته‌شدن درب اصلی یخچال می‌کاهد.


 

همچنین حجم این بار خانگی چیزی حدود 2.5 برابر بیشتر شده تا مصرف‌کنندگان پایونیز ال.جی بتوانند از طریق بار خانگی به فضای داخلی زیادی دسترسی داشته باشند. هم‌چنین اضافه‌شدن قفسه‌های داخل یخچال برای گذاشتن مایحتاجی است که به دلیل پرمصرف‌بودن باعث افزایش گشودن درب ساید در طول شبانه‌روز می‌شوند. پشت بار خانگی نیز جدار عایقی قرار گرفته که از خروج هوای داخل یخچال در هنگام باز‌بودن درب آن ممانعت می‌کند.

یخچال فریزر جدید ال.جی؛ گشایشی بر روی بزرگ‌ترین ساید‌بای ساید جهان

همان‌طور که می‌دانید یخچال‌ فریزر‌ها پرمصرف‌ترین و پرکاربرد‌ترین محصولات لوازم خانگی در آشپزخانه‌های ایرانی محسوب می‌شوند. زمانی که مصرف‌کننده به مسافرت می‌رود و یا در منزل حضور ندارد، یخچال فریزر‌ها هم‌چنان به مصرف انرژی خود ادامه می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که میزان هزینه‌ی برق مصرفی یخچال فریزر‌ها در 10 سال برابر با مبلغ خرید یک یخچال متوسط است که از نظر اقتصادی پذیرفته نیست. از این‌رو تمامی شرکت‌های تولید‌کننده‌ی این محصول برای ایجاد تعادل در هزینه‌ی مشتریان، می‌بایست یخچالی تولید کنند که مصرف بالایی نداشته باشد.

شرکت ال.جی با در نظر گرفتن این مهم، تکنولوژی جدیدی به بازار عرضه کرده است. «کمپرسور خطی» ساخته شده توسط شرکت ال.جی توانسته مصرف انرژی را در یخچال فریزر‌های این شرکت به حداقل برساند؛ چرا که 85 درصد مصرف انرژی در این محصولات به کمپرسور اختصاص پیدا می‌کند. این نوآوری که ال.جی آن را در بیش‌تر یخچال‌فریزر‌های خود به کار برده است، موجب شده تا مصرف‌کنندگان ضمن بهره‌گیری از کیفیت مناسب، مجبور به پرداخت هزینه‌ی بالای انرژی نباشند.

محصولی با درب جادویی


از جمله یخچال فریزر‌هایی که کمپرسور خطی در آنها به کار رفته، محصول جدیدی به نام ساید بای ساید با در جادویی است. استفاده از کمپرسور خطی نه تنها باعث مصرف کمتر می‌شود، بلکه به علت متمایز‌بودن عملکرد آن نسبت به بقیه کمپرسور‌ها سبزیجات، میوه‌جات و مواد غذایی در ساید بای ساید جدید ال.جی، تازه‌تر و با طراوت‌تر می‌ماند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-05 07:45

افزودن دیدگاه جدید