کد مطلب: 

13354

دورهمی آواژنگ و اصحاب رسانه در روزهای پایانی سال

دورهمی آواژنگ و اصحاب رسانه در روزهای پایانی سال

شرکت آواژنگ در روزهای پایانی سال، در روز هجدهم اسفند ماه برنامه دوستانه ای را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، این گردهمایی به منظور قدردانی از زحمات یک سال خبرنگاران در انتشار اخبار، معرفی و بررسی محصولات و اطلاع رسانی به کاربران صورت گرفت و خبرنگاران رسانه های چاپی و دیجیتالی برجسته کشور در آن حضور بعمل رساندند. در ابتدای این برنامه سرکار خانم قاسمی مدیر واحد بازاریابی و تبلیغات شرکت آواژنگ چند دقیقه ای برای خبرنگاران صحبت کردند. ایشان ابتدا درباره سال گذشته و فعالیت های آواژنگ، اضافه شدن محصولات متعدد به سبد کالا و موفقیت های واحد خدمات این شرکت صحبت کردند. به گفته وی، واحد خدمات آواژنگ به عنوان یکی از چهار مرکز برتر خدمات رسانی محصولات گیگابایت در سال گذشته در دنیا شناخته شده است. در ادامه، محور اصلی صحبت های ایشان درباره اهمیت مشتری و سیاست های مشتری مداری آواژنگ در سال آینده بود. از این رو شرکت آواژنگ به تازگی بخش جدیدی تحت عنوان "رضایت مشتری" را راه اندازی کرده است که در آن به تمامی انتقادات، شکایات و پیشنهادات مشتریان رسیدگی خواهد شد. ارتباط مشتریان نیز از طریق تماس تلفنی، ایمیل و اس ام اس مقدور می باشد.

همچنین خانم قاسمی درباره محصولاتی که به گستره محصولات تحت گارانتی آواژنگ اضافه شده اند، ازجمله نوت بوک و تبلت، پرینترهای اداری و خانگی، ویدئو پروژکتورها، سرورها، رایانه های یکپارچه و لوازم جانبی، اشاره کردند و این نوید را دادند که در سال پیش رو این محصولات گسترده تر نیز خواهند شد. ایشان از دوستان فعال در رسانه خواستند که به ترویج فرهنگ استفاده از محصولات گارانتی دار که از مسیر قانونی وارد کشور شده اند کمک کنند و کاربران را از مشکلات بوجود آمده در اثر خرید محصولات غیر قاونی یا در اصطلاح محصولات شرکتی آگاه سازند.

پس از صحبت های ایشان، مسابقه دارت برای میهمانان ترتیب داده شده بود که در قالب 18 تیم دو نفره به رقابت پرداختند و در نهایت از نفرات تیم اول با یک مدال و یک کارت هدیه آواژنگ تقدیر به عمل آمد. در پایان نیز پذیرایی شام بعمل آمد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-03-10 19:57

افزودن دیدگاه جدید