کد مطلب: 

11635

زمان سلب امتیاز و قطع‌ خطوط بدهکاران همراه اول

زمان سلب امتیاز و قطع‌ خطوط بدهکاران همراه اول

همراه اول برای مشترکانی که به دلیل بدهی دچار قطع سیم‌کارت شده‌اند، سه نوع جایزه تعیین و اعلام کرده اگر تا اسفندماه بدهی خود را پرداخت نکنند، خطوط قطع را سلب امتیاز می‌کند.
به گزارش سیتنا، همراه اول اعلام کرد: مشترکانی که بدلیل بدهی، خطشان قطع شده، اگر آخرین (جدیدترین) قبض خود را از تاریخ یکم دی تا 30 بهمن ماه 92 پرداخت کنند، مشمول هدیه مکالمه رایگان درون شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) می شوند.

بر اساس این گزارش، مشترکانی که مبلغ بدهی شان در زمان پرداخت بیش از 200 هزار تومان بوده و قبل از سال 92 قطع بدهی شده اند، «یک ماه» مکالمه رایگان درون شبکه و مشترکانی که مبلغ بدهی آنها در زمان پرداخت کمتر از 200 هزار تومان و قبل از آغاز سال 92 به علت بدهی قطع شده اند، «یک هفته» مکالمه رایگان درون شبکه هدیه خواهند گرفت.

همچنین مشترکینی که در سال 92 قطع بدهی شده‌اند، در صورت پرداخت صورتحساب خود، «یک روز» مکالمه درون شبکه رایگان هدیه می‌گیرند.

پس از پرداخت آخرین (جدیدترین) قبض توسط مشترک، معمولاً تا 24 ساعت طول می‌کشد، تائید پرداخت قبض توسط بانک به همراه اول اعلام شود؛ پس از آن خط مشترک بلافاصله وصل شده و وی مشمول دریافت هدیه می‌‌شود. سپس پیامک تأیید پرداخت برای مشترک ارسال شده که در آن، به نوع و نحوه فعالسازی هدیه اشاره می‌شود.

مشترکان برای فعالسازی بسته هدیه خود، از زمان دریافت پیامک تأیید پرداخت، 30 روز فرصت دارند در زمان دلخواه، هدیه پرداخت بدهی خود را به دو صورت «ارسال پیامکی عدد 421 به سرشماره 111» یا «شماره گیری کد دستوری #421*111*» فعال کنند.

مشترکان واجد شرایط برای بهره مندی از مزایای این طرح، باید با مراجعه به دفاتر و یا درگاه های ارتباطی مانند 9990، پورتال همراه اول، سامانه USSD بانک‌ها، نسبت به دریافت اطلاعات آخرین صورتحساب و پرداخت آن اقدام کنند. هدایای در نظر گرفته شده صرفاً به مشترکینی که سیم کارتشان به دلیل بدهی قطع شده و با پرداخت بدهی مجدداً وصل می شود، ارائه شده و شامل قطع هایی دیگر مانند قطع قضایی نمی‌شود.

پس از یکم اسفندماه، همراه اول طبق ضوابط و مقرراتی که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به سلب امتیاز خط مشترکان قطع بدهی که قبوض خود را پرداخت نکرده‌اند، اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-21 15:15

افزودن دیدگاه جدید