کد مطلب: 

243985

ایرانسل هم به پویش ایران همدل پیوست؛ اختصاص هدایای نقدی به محرومین استان خوزستان

در پی دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران، شرکت ایرانسل هم ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.
ایرانسل هم به پویش ایران همدل پیوست؛ اختصاص هدایای نقدی به محرومین استان خوزستان

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته (جمعه شب) ضمن پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران_همدل، گفت: بنده و معاونان یک چهارم از حقوق ماهانه‌مان را به مدت پنج ماه کنار می‌گذاریم؛ از همه‌ی همکاران وزارتخانه هم دعوت کردم تا درصدی را کنار بگذارند؛ مبلغ جمع شده را به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت می‌خریم که از آموزش جا نمانند.

در همین راستا، شرکت ایرانسل در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

در پاسخ به دعوت وزیر محترم ارتباطات از «سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور» برای پیوستن به پویش «ایران همدل»، ما هم به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی‌مون، به این حرکت مردمی پیوستیم و کد #۱۴۴۱* رو برای مشارکت شما مشترکان عزیز #ایرانسل در این پویش اختصاص دادیم.
«ایران همدل» عنوان پویشیه که همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری، در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده و در قالب این حرکت، تلاش می‌شه تا با توجه به شرایط کرونایی موجود، همدلی و کمک به همنوع ترویج بشه.
شما می‌تونین با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۴۱*، مبلغ موردنظرتون رو برای شرکت در این پویش مشخص کنین. هر اندازه شما کمک کنین، ما همدلی شما رو دوبرابر می‌کنیم و به همون میزان به مبلغ اضافه می‌کنیم و با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، به محرومان استان #خوزستان کمک می‌کنیم.
بیاین کاری کنیم تا در ماه مبارک رمضان، تنها صدای ایران، همدلی باشه و #همه‌باهم، آجر به آجر #ایران‌_همدل و #آینده‌_روشن رو بسازیم. #رمضان، #ماه_مهربانی رو با #مهربانی آغاز کنیم.

گفتنی است؛ در پی دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران، شرکت‌های رایتل، آسان پرداخت و هفت‌هشتاد هم ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند. (لینک)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-25 13:21

افزودن دیدگاه جدید