کد مطلب: 

243975
در پی دعوت آذری جهرمی از شرکت‌های اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران؛

اهدای هدایای نقدی به محرومین استان کردستان در دستور کار رایتل/ اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان زنجان از سوی آسان پرداخت/ اختصاص 200 عدد تبلت‌ به دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان توسط هفت‌هشتاد

در پی دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران، تا کنون شرکت‌های رایتل، آسان پرداخت و هفت‌هشتاد ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.
اهدای هدایای نقدی به محرومین استان کردستان توسط رایتل/ اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان زنجان از سوی آسان پرداخت/ اختصاص 200 عدد تبلت‌ به دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان توسط هفت‌هشتاد

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته (جمعه شب) ضمن پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران_همدل، گفت: بنده و معاونان یک چهارم از حقوق ماهانه‌مان را به مدت پنج ماه کنار می‌گذاریم؛ از همه‌ی همکاران وزارتخانه هم دعوت کردم تا درصدی را کنار بگذارند؛ مبلغ جمع شده را به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت می‌خریم که از آموزش جا نمانند.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: بنده هم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره‌ی هم‌دلی قطع نشود؛ اما این‌بار می‌خواهم سنت شکنی کنم و از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند.

در همین راستا تا کنون شرکت‌های رایتل، آسان پرداخت و هفت‌هشتاد ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش سیتنا، شرکت رایتل در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد:

در آستانه ماه میهمانی خدا، به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، جناب آقای آذری‌جهرمی، رایتل هم به حرکت مردمی #ایران_همدل پیوست. هر اندازه شما کمک کنید، رایتل نیز به همان میزان اضافه و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، بین محرومین استان کردستان توزیع خواهد کرد.

شما می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شماره ۲۰۷۷ با محرومین #کردستان، همدلی و نسبت به اهدای هدایای نقدی اقدام کنید. ما همدلی شما را دو برابر به آن‌ها خواهیم رساند.‌ رمضان ماه مهربانی را با مهربانی آغاز کنیم.

به گزارش سیتنا، شرکت آسان پرداخت هم در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد:

⁣ما در خانواده آپ همواره در تلاش هستیم تا مسئولیت اجتماعی‌‌مان را تحت هر شرایطی در اولویت قرار دهیم.
⁣در سال گذشته نیز به همت شما همراهان همیشگی آپ بیش از 60 میلیارد تومان برای کمک به همنوعانمان جمع آوری شد.

⁣پس از دعوت جناب آقای آذری جهرمی و ورزشکار خوب کشورمان جناب آقای بیرانوند ما تصمیم گرفتیم تا مبلغ یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان زنجان اختصاص دهیم.
⁣علت انتخاب استان زنجان این بود که شروع آسان پرداخت از استان زنجان بوده است.
⁣علاوه بر این جمعی از مدیران آسان پرداخت نیز تصمیم گرفتند تا برای همراهی با این پویش 20 درصد از حقوق خود را به این موضوع اختصاص دهند.

⁣در این روز‌های بحران باید بیشتر از همیشه هوای همدیگر رو داشته باشیم.
⁣به همین دلیل از جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و افراد موثر کشور دعوت می‌کنیم تا در این حرکت جمعی شرکت نمایند.

به گزارش سیتنا، در همین راستا هفت‌هشتاد هم در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد:

به دعوت جناب آقای مهندس آذری جهرمی؛ وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، هف هشتاد نیز همراستا با مسئولیت اجتماعی خود به حرکت مردمی #ایران_همدل پیوست؛ و تعداد 200 عدد تبلت‌ جهت دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان اختصاص داد.
شما هم می‌توانید با شماره گیری
*780*444#
با محرومین استان سیستان و بلوچستان، همدلی نمایید. ما همدلی شما را به آنها خواهیم رساند. رمضان ماه مهربانی را با یک مهربانی دلنشین و ماندگار آغاز کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-25 10:51

افزودن دیدگاه جدید