کد مطلب: 

201653

عدم استقبال از حراج شماره‌های رند ایرانسل

با گذشت بیش از یک سال از حراج اینترنتی شماره‌های رند ایرانسل و ارائه‌ی نوبت به نوبت سیم‌کارت‌ها با قیمت‌های متنوع، همچنان این اپراتور با عدم استقبال کاربران از این مزایده مواجه است.
عدم استقبال از حراج شماره‌های رند ایرانسل

به گزارش سیتنا، چندی است که ایرانسل با حراجی اینترنتی شماره‌‌های رند خود را به مزایده گذاشته است، اما با مراجعه به صفحه‌ی مربوط به "حراج الکترونیکی شماره‌های رند ایرانسل" با صفی از شماره‌های این اپراتور مواجه می‌شوید که برای بیشتر آنها پیشنهاد خریدی ارائه نشده است. 

در این مزایده، شماره‌های رند ایرانسل در چهار دسته‌بندی مختلف با عنوان پلانتیوم، طلایی، نقره‌ای و برنزی عرضه شده است که عدم استقبال مخاطبان از شماره‌ها در همه‌ی دسته‌بندی‌ها مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

http://www.citna.ir/news/201653

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-23 12:49

دیدگاه‌ها

تصویر آرمین
مردم دیگه گول این کارای ایرانول نمیخورن! مردم کیفیت،امنیت شبکه و احترام به مشتری میخوان،پارسال اطلاعات مشترکان ایرانسل رفت رو هوا از مردم یه عذرخواهی کوچیک نکردن! خود من دوبار از ایرانسل ترابرد کردم به رایتل هردوبار ایرانسل نذاشت! منم دیروز شارژنت ایرانسل خالی کردم وشکوندمش و پرتش کردم تو سطل زباله! رفتم نمایندگی رایتل یه سیم خرید کردم سرعت و همه چیش باکیفیت هست، واقعا تو خرم آباد رایتل عالیه
ارسال شده توسط آرمین در 08 تير 96 - 11:06

افزودن دیدگاه جدید