کد مطلب: 

17466

ابراز نارضایتی 59 درصد کاربران از سرعت اینترنت 3G همراه اول و ایرانسل

ابراز نارضایتی 59 درصد کاربران از سرعت اینترنت 3G همراه اول و ایرانسل

تنها 41 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی سیتنا در خصوص اتصال به اینترنت  3G، از سرعت اتصال به اینترنت نسل بالای همراه اول و ایرانسل ابراز رضایت داشتند.

 

به گزارش سیتنا، نظر به راه‎اندازی 3G توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و امکان استفاده‎ی کاربران از اینترنت سرعت بالا، کاربران در نظرسنجی سیتنا شرکت کردند و به سوال "با راه‎اندازی اخیر 3G توسط اپراتورها، سرعت اتصال موبایل شما به اینترنت افزایش یافته است؟" پاسخ دادند.

 

تا لحظه‎ی ارسال این خبر 473 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که از میان این تعداد، تنها 41 درصد به سوال نظرسنجی پاسخ مثبت داده و از افزایش سرعت دسترسی به اینترنت با راه‎اندازی نسل سه توسط همراه اول و ایرانسل خبر داده‎اند.

 

 

گفتنی است؛ طی هفته‎های اخیر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تغییراتی را در شبکه‎هایشان برای ارتقاء به نسل بالا اعمال کرده‎اند که این تغییرات با اختلالاتی برای مشترکان همراه بوده است.

 

در همین حال سید محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن در خانه ملت، در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، عدم آماده سازی بستر مناسب برای ارائه‎ی خدمات نسل بالا را عامل اصلی این مشکلات دانسته و خاطرنشان کرد: زیرساخت فنی و اصلی را از قبل آماده نکردند و امروز این اختلالات برای مشترکان تلفن همراه به وجود آمده است.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-29 13:00

دیدگاه‌ها

تصویر nader
اینترنت لا ک پشتی لیاقت ایرانیان است؟ *گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست / آنچه البته بجایی نرسد، فریاد است چرا کسی اینجا دلواپس ما نیست ؟ موضوع : آی هوار و شکایت از عدم رسیدگی از مخابرات استان خوزستان! دوسال شد!؟! (پیگیری بیستم) تا کی باید حق مردم خورده بشود؟! این اینترنت اشک در می‌آورد! ایران از نظر متوسط سرعت اینترنت در میان 180 کشور جهان، در جایگاه 170قرار دارد! ما هم رده نامیبیا، سوازیلند ، گویان، بوتان، بولیوی، زیمبابوه، بنگلادش و غنا است؟ سرعت اینترنت رایگان در کره جنوبی ۵٠٠ برابر اینترنت پولی ایران است! شما تصور کنید سرانه مصرف برای هر کاربر یک کیلوبیت است. در حالی که این سرانه مصرف در استرالیا 100 مگابیت به ازای هر کاربر است. واقعا گاهی اوقات اشک آدم به دلیل کم بودن سرعت اینترنت درمی‌آید!؟! در شهر سئول کره جنوبی، اینترنت رایگان وجود دارد که در بسیاری مکان های تجاری با استفاده از آن فرآیند دانلود با سرعت 17مگابیت بر ثانیه انجام می گیرد. این در حالی است که در حالت عادی در ایران اغلب سرعتی بیشتر از ۵ کیلو بیت بر ثانیه برای دانلود در اختیار نداریم یعنی سرعت اینترنت رایگان کره جنوبی حدود ۵٠٠ برابر اینترنت پولی در کشورماست؟ اینترنت را روی سی دی بریزید و با چاپار بدست مردم برسانید....؟! ضعف دانش "مدعیان در استخدام صنعت آی تی کشور" و نبود عزمی راسخ از سوی مدیریت ارشد کشور برای پایان دادن به آزار مردمی که کار و زندگی شان با اینترنت است، منافع مشترک نانوشته ای را ایجاد کرده است. دادن یک خط به دهها نفر (ظاهرا قانونی هم هست و همه جای دنیا یعنی کم فروشی، در ایران یعنی عین قانون!) دعواهای زیر ساخت با شرکتهای اینترنتی و انداختن مسوولیت به گردن یکدیگر؛ آش شله قلم کاری با چاشنی امنیتی درست کرده که دهان کاربر را سوزانده و چاره ای جز قورت دادن آن را برای کاربر باقی نگذاشته است؛ دهانشان می سوزد و می سازند سرعت کنونی اینترنت توهین به ملت ایران است. آیا این آیا این خدمات برتر مخابرات استان خوزستان است؟ چه کسی مسئول رسیدگی به مشکلات مردم است ؟ آیا رضایت مشتری شعار شما نیست؟
ارسال شده توسط nader در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید