کد مطلب: 

5566

مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا: همچنان پیگیر عدم تمدید دوره‎ی انحصار رایتل هستیم/ اسفند 89 اولین پایلوت نسل چهارم را راه‎اندازی کردیم

مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا: همچنان پیگیر عدم تمدید دوره‎ی انحصار رایتل هستیم/ اسفند 89 اولین پایلوت نسل چهارم را راه‎اندازی کردیم

مدیرعامل اپراتور اول، از پیگیریهای مستمر این اپراتور برای تمدید نشدن دورهی انحصار اپراتور سوم (رایتل) خبر داد تا در این صورت، سایر اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس بتوانند امکان ارائهی Broadband  را برای مشترکانشان فراهم کنند.

 

"وحید صدوقی" مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا (citna.ir)، در خصوص برنامه ریزی و اقدامات اجرایی این اپراتور برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم، گفت: ما در بخش Core، سوییچها و لایهی سرویسها تمهیدات لازم را بکار بسته و نوسازی شبکه را انجام داده ایم و در بخش رادیو در حال نوسازی هستیم.

 

وی ادامه داد: برای خرید تجهیزات خاص رادیویی3G  (نسل سوم) و LTE   (نسل چهارم) باید اول فرکانس را به ما واگذار کنند. تاکنون نیز واگذاری فرکانس به اپراتور اول و دوم صورت نگرفته است و بعد از واگذاری فرکانس است که ما میتوانیم خرید تجهیزات خاص مورد نیاز در فرکانس واگذاری شده را انجام دهیم.

 

صدوقی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در خصوص موانع ورود به نسل سوم و تمدید 15 ماههی دوره انحصار رایتل، گفت: پیگیریهای لازم از طریق سازمان تنظیم مقررات و دیگر سازمانهای مربوطه انجام شده و همچنان در حال پیگیری هستیم تا تمدید دورهی انحصار اپراتور سوم انجام نشود تا بتوانیم امکان ارائهیBroadband  را برای مشترکان فراهم نماییم.

 

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: ما در اسفند 89 اولین پایلوت LTEرا راهاندازی کردیم، ولی به دلیل دوران حفاظت از ما خواسته شد تا آن را خاموش نماییم.

 

به گفتهی مدیرعامل همراه اول نوسازی در شبکه همچنان در حال انجام است و تاکنون در هفت استان این نوسازی انجام شده و BTSهای جدید نصب شده است و فقط کافی است تا به BTSها ماژول اضافه شود تا BTSها به طور کامل هم نسل سوم و چهارم را پشتیبانی نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-03 19:38

افزودن دیدگاه جدید